Arkadaşlar, durumlar rezalet:) nereden başlayalım?

Öncelikle şu an TBM ler sadece sizde değil, belirli kategorilerde hemen hemen yarı yarıya düşmüş durumda. Ay sonu olmasının da bunun üzerinde büyük etkisi var. Tık başına maliyetler ilerleyen zamanlarda düzene girer.

Forumda bir çok adsense konusunda bunları dile getiriyorum. Raporlarınızı iyi analiz edin. Para kazandırmayan reklam ağlarını ve reklamları anında uçurun. Bunlar size zarar.

Şunu hiç bir zaman unutmayalım ki çok reklam çok para demek değildir. Yüksek kazanca giden yol, tavsiye edilen ölçülerden ve stratejik yerleşimlerden geçmektedir.

Son olarak küçük bir konuya daha değinelim.

Bazı anahtar kelimeler yani kategoriler çok iyi TBM'lere sahiptir. Örneğin tatil, teknoloji vs. Şayet site kategoriniz bu türden değilse bu TBM'lere takılmayın. Millet tık başına şöyle para kazanıyor bizim değerler çok düşük vs.

Sizin öncelikli hedefiniz TBM den ziyade TO değerinizi arttırmanızdır. Şayet TO larınız iyi olursa, TBM leriniz düşük bile olsa sürümden kazanırsınız. Aynı zamanda sürekli sitenizden ziyaret aldığını gören reklam verenler, şayet gerekirse reklam alanlarınız için hedefleme de yapabilirler. Bu durumda rekabet artacağı için TBM'leriniz de bir anda yükselir.

TBM'lerinizi zamana bağlı olarak arttırabilecek diğer bir etkende, kaliteli içerik ve nitelikli ziyaretçidir. Bu faktörler ne kadar iyi olursa TBM'leriniz de aynı oranda artış gösterecektir.

Reklam veren hedeflemelerinde şayet herhangi bir hedeflemeye açık özel kanalınız yok ise Google site içerisindeki herhangi bir reklam biriminizi hedefleyebilir. Benim tavsiyem, reklam birimleriniz için özel kanallar oluşturarak, hedeflenebilecek alanları kontrolünüz altına almanızdır. Aynı zamanda özel kanallar ile reklam birimlerinizin performanslarını da daha yakından takip edebilirsiniz.