Nakliyat ile reklamdaki resmin doğrudan alakası yok. Semantik ilişki kurulmuş :)
Google'ın yeni yorganına abartılı semantik dilindeki en çarpıcı yaklaşımı sunmuşlar. Sonuçta başarılı olmuş. Dini açıdan etik olup olmaması ayrı konu. O pencereden baktığımızda o duvara kadar nerelere geliriz.

Ayrıca sapıklık ifadesine katılmıyorum. Sadece çekiciliği kullanmış. Bugün sapık veya normal her insanın dikkatini çekecek kadar güzel bir kadın resmi koymak ve bu resime tıklayacakları düşünerek nakliyat şirketine seo yapmak tıklayanların sapık olduğu anlamına gelmez. Her sağlıklı insanda bulunan libidoya ahlaki yani etik olmayan bir yöntem giydirilmiş o kadar.

Ayrıca savaş hiledir. Ve bu rekabette bir nevi rekabet savaşıdır. Siz yapmazsınız ama yapana kızma hakkımız var mı? Engel olamayacağımıza göre tebrike etmek lazım. Ama konunun siyasi veya dini bir açısı olduğuna dem vurmakta etik değil.

Kadın kullanmak pek çok savaşın seyrini tarihte de değiştirmiştir. Bu dinle siyasetle üçkağıtçılık veya ahlak ile ilgili değildir. Tamamen insani bir duygunun kullanılmasıdır ki bugün televizyonlarda dizilerden reklamlara filmlere kadar şöyle bir baktığımızda reel hayata dair seo da hiç bir engel olmadığı halde tartışılmadığını bile görüyoruz.

Eğer konu ahlak ile ilgiliyse önce çizgi filmlerden başlamak lazımdır, elbette benim kişisel düşüncelerime göre...