i1y4s adlı üyeden alıntı

%50 Der.

301 yönlendirmesi mantık olarak A Caddesi üzerindeki B dükkanımı C caddesi üzerinden D dükkanına taşıdım diyorsun. Olumlu/olumsuz bütün özelliklerini C caddesi üzerindeki D dükkanına taşıyor. Tabiki C caddesi çok işlek değil ve B dükkanı kadar gösterişli değil ise durum değişir.


Evet ustam tam olarak kastettiğimi anladın. İşte yeni dükkanı nasıl gösterişli yapabiliriz. Burada yeni dükkan ana sayfa. Ana sayfaya hangi sayfayı yönlendirmişsem o sayfadan bir şeyler alsam olabilir aslında. Yani bakayım google'nin sıralamaya alırken kullandığı sayfa açıklamasına o kısmı ana sayfaya ekleyeyim. Mesela google benim "Finike Sülük" yazımdaki geçen şu kısmı snippette göstermiş. Burayı en alakalı yer olarak görmüş ki sayfa açıklaması olarak bu kısmı secmiş.

"Finike Sülük Satışı Finike Sülük satışımız son hızıyla devam ediyor. Bildiğimiz gibi, sülükler inanılmaz bir şifa kaynağıdır"

İşte ben bu kısmı ana sayfaya ekler ve bundan sonra yönlendirme yaparsam google geldiği zaman eli boş dönmez. Geldiği başlık üzerine faydalı birşeyler bulur.
Böyle bir fikir geldi aklıma. Yada snippette geçeni değil doğrudan 30 kelimelik bir özgün açıklama da girebiliriz ana sayfaya ?

i1y4s adlı üyeden alıntı



Çok fazla kasma kendini. 1000 tane sayfam var diyorsun. Dene 3-5 tanesi ile



Bu sekilde bir ilin ilçelerini deneyip sonuca bakabilirim aslında. Mesela antalya için bir deneyeyim. Bakalım sıralama ne olacak.