Blacksheep adlı üyeden alıntı

Matt Cuts diyor ki Google'nin gözünde uzantının herhangi bir önemi yok önemli olan içeriktir.Muhtemelen bir yerde yanlışlık yapıyorsunuzdur hocam.


O matt çok şey söylüyorda yarısı yalan. Adam kalkıp uzantı önemlidir. .com'a öncelik veriyoruz dese her yıl onlarcası çıkan uzantılar nasıl satılacak. Şuan binin üzerinde uzantı var galiba. Eğer .com a öncelik veriyoruz dese nasıl satılacak bunlar. Sonuçta bu adam bir pazarlamacı her zaman doğruyu söylemek zorunda değil.

Ek Olarak:

Can Aslan adlı üyeden alıntı

Hocam .info, domain pazarına yeni düşmüş bir domain. .com ise evrensel ve neredeyse internet kuruldu, kurulalı var diyebiliriz. İki domain uzantısıda birbirinden oldukça farklı sektörlere ait ve Google algoritmaları tarafından farklı kategorilerde sıralamaya giriyorlar. (com) domainlerin önceliği her zaman daha fazladır. Her domain kendi grubu içerisinde listelenir, ve anahtar kelimelere yönelik ilgi görür...


Benim de varsayımım bu şekilde fakat elimde buna dair bir bilgi yok. Hem .info o kadar da yeni değil ya .

http://en.wikipedia.org/wiki/.info