Karikatürname adlı üyeden alıntı

Sitenize içerik eklerken doğru anahtar kelimeleri kullanmaktan bahsetmiş arkadaş. Siteniz hangi alan ile ilgiliyse o alan ile ilgili anahtar kelimeleri kullanmanız aynı alana dönük reklamların çıkmasını sağlar. Diyelim ki otomobil sektöründe bir siteniz var, siz içeriklerinizde otomobil ve otomobil ile ilgili diğer kelimelerini kullanırsanız, ve sitenize gelen kişi otomobil ve ilgili kelimeleri arayarak gelirse, ona gösterilen otomobil ve ilgili reklamların TBM'si de yüksek olur. Ama siz otomobil ile ilgili sitenizde ha bire farklı sektörlere ait anahtar kelimeler kullanırsanız, kullandığınız anahtar kelimelere göre reklam çıkacağı için tbm'si de düşük olur. O yüzden sektör bazlı sitelerde TBM daha yüksek, haber, genel blog gibi sitelerde daha düşüktür. İçerik, arama ve reklam üçlüsü ne kadar çok örtüşürse TBM o kadar yüksek olur.


Saat 03.00 Detaylı cevabın için teşekkür ederim.

Yalnız benim site eğitim sitesi, tüm anahtar kelimeler ve konular da eğitim. Hatta şu anlık TEOG bile diyebilirim. Fakat hala tshirt, banka vs. reklamı çıkıyor, TO yerlerde, TBM yerlerde, onu napıcaz ? :)