Paypal sorunu çözeceklerini söylemişse eğer, durum size özeldir. Yani her Ziraat Bankası kartını kullananın başına gelecek diye bir şey söz konusu değil. Ayrıca Paypal'ı arayarak sorunun nedenini sormuşsunuz ve size çözeceklerini söylemişler, burada konu açmanızın nedenini de hiç anlamadım. Banka taraflı yada Paypal taraflı oluşabilecek bir çok sorun var ve daha önceden de sorun yaşamadığınızı belirtmişsiniz, demek ki istisnai bir durum, burada size nasıl bir çözüm sunulmasını beklediniz, onu hiç mi hiç anlamadım.
paypal eğer 30 gün içinde paranız gelmezse, bize hesap eksterenizi gönderin kayıp para bildirimi ile paranızı iade edelim dedi. çözeriz dedikleri buydu.
3 kere aynı işlemi yapmıştım. 2 işlem ücreti geldi. 3.gelmedi. buda demekki paypalda ziraate iadeler 2 haftada geliyor. 14 ve 15 mayıs paraları geldi ama 20 sinde olan hala gelmedi.