hepyasemin adlı üyeden alıntı

sana bir tüyo vereyim, mobilya tanıtımı üzerine site aç. Konu sadece bu olsun. Yanına birini al mobilyacıları gez. Sanki alacakmış gibi sorular sor. Bol bol konuş onlarla. Aklımda kalsın diye fotoğraf çekiyim de. Bol bol fotoğraf çek. Akşam aklında kalanları kağıda dök. Bir gün oturma gruplarına bakarsın. Birkaç gün sonra genç odalarına bakarsın. (mobilyacılara) Elinde yeterli içerik olunca Google adwordsten aylık aramalara bak. 8000-10000 aylık aramalı bir kelimeyi atıyorum mobilya modelleri olsun bu kelimenin domainini al. Siteyi de bunun üzerine kur. 50 sayfa yazı 250 de resimin varsa alsana fıstık gibi site en az beş sene ekmeğini yersin.

Çok güzel bir öneri, teşekkür ediyorum. Dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz.

ilkanbalkan adlı üyeden alıntı

çok büyük bir haber sitesini aç ve karşına çıkan kategori menülerinin alt menüsünde yer alan bir konu seç. yani mesela haberler> gündem> siyaset ya da spor>futbol> transfer haberleri. insanlar google'da aratırken "haber" diye aratmıyor artık. son siyasi olaylar, son transferler diye aratıyor. haber sitesi yönetenler de biliyor bunu, google'dan hep bu şekilde dar konularla geliyorlar. konu ne kadar dar olursa kalıcılık o kadar sağlam olur.


bu alt konulardaki site içeriklerini nasıl yazacağım peki. hepyasemin arkadaşımın dediğinde gidip mobilyacılarla konuşmak var yapılabilir bir şey. TheLacivert arkadaşımda kendi futbol yorumlarını yap diyor. Oda yapılabilir bir durum. Ancak siyaset yada son transfer haberlerini diğer sitelerden almak gerekmiyor mu? Çünkü ben gidipte yöneticilerden bilgi alamam ki. Diğer sitelerden haberi çekmekte özgünlüğü bozmaz mı?