Addison123 adlı üyeden alıntı

İnternette reklam veren firmaların bütçelerinin yanında bu paket fiyatlarının çok fazla olduğunu düşünmüyorum. Onlar için asıl amaç insanlara bir algıyı birden fazla kez önlerine çıkarmak. Bir reklam stratejisi vardı çoğu ulusal kanalda aynı anda reklamlarınız dönüyor sonuç olarak izleyeci kanal değiştirdiği anda reklama kaldığı yerden devam ediyor :D Bana kalırsa asıl amaç reklamda çeşitlilik. Sonuçta hala internetle arası iyi olmayan vatandaşlarımız var.


Bana göre ilgi çekici bir reklam olması gerekir. Mesele Hopi reklamını bilirsiniz 1-2 kere izlesem de şarkı sözler ve görüntüsü akıldı kalıcıdır ve dikkat çekicidir. Bunun gibi yapılacaksa bence yapılsın derim.