GBMedya adlı üyeden alıntı

Bazı arkadaşların düşünce yapısı şu şekilde, Tamamen Türk yapımıysa neden İngilizce ?
Ülkemizde Eyvallah tamam Türkçe konuşuyoruz felan ama, yurtdışında bu sosyal mecranın
tanıtılması içinde Maalesef ki İngilizce veya ortak dil olması gerekir, he şöyle de olabilir
Türkçe yapıp da, Yurtdısına vs. ileride açılınca Türkçe olarak tanıtımaz mı ? Tanıtılır.
Ancak bunu yapan yapımcı yok maalesef, hepsi zaman kaybetmek istemiyor, birde
Türkçe yapılmamasının asıl sebeplerinden biriside, domain + kelime bulamama ve markalaşıcak birşey bulamamadır.
Bana Türkçe markalaşıcak birşey söyler misiniz ?

Projeye gelicek olursak, Her projeye bakarsanız öncekini tamamlamaya yönelik veya öncekinden
birşeyler farklı yapılarak ortaya çıkıyor, Twitter'da karakter sınırı var, ondan sonraki uygulamalara
Bakarsanız onlarda da birşeylere sınır getirildi. İnstagram'da video sınırı 15 sn. Snapchat'de de 15 sn. vs.
Örnekler arttırılabilir, Birbirine benzer ama farklı yönleri olan Uygulamalar ülkemizce seviliyor.
Detaylı analizler ve pazarlama yapıldıktan sonra gideri var. Sektör zaten belli, liderlerle yarışmaktan çok
Kendi markanı topluma kazandırmak en büyük sorun. Zirve zaten tek kişiliktir. Diğerleri kuyruk olur.
Bunun Seslisi değilde, tamamen Görsel olanıyla ilgili projelerimiz var :) Uygun zamanı beklemedeyiz.

Burda 1-2 kelam ettik diye vatan haini yapmayın :) Ülkesini en çok ondan uzaktakiler sever. Vesselam. Sağlıcakla kalın



Başlık "tamamen Türk yapımı" ile başlayınca haliyle dikkatimi çekti.
Takıntım yok yani, istersen Almanca alan adı kullan :)

İnşallah başarılı olursun.