Merhabalar,

Bugün yaşadığım bir sorunu ve çözümünü anlatmak istiyorum, belki başına gelip de cevabını merak edenler oluyordur.

Sunucu ve alan adı işlemlerim için genelde Name.com'u kullanıyorum, geçen sene yıllık olarak aldığım sunucu hizmeti vardı. Projeyi bıraktığım için sunucudan dosyaları sildim ve Name.com paneli üzerinden sunucu için sipariş yenileme özelliğini kapadım.

Bugün bir mail geldi. Name.com üzerinden "XX sunucu hizmetiniz şu kadar ücrete yenilenmiştir, bilginize" tarzında.

Ben de hemen gelen maili yanıtladım Türkçe olarak. 2 saat sonrasında değişik bir numaradan birisi aradı, ve açtım. :eek:


Name: Merhaba ben Name'den Melis, bugün yaşadığınız sorun için arıyorum. Ücret iadesi talebinde bulunmuşsunuz, doğru mudur?
Ben: Melis, Name, Ücret, İade :confused:
Name: Evet, genelde şaşırıyorlar ben aradığım zaman :D
Ben: Tamam şımarmayın Melis Hanım, evet mail atmıştım otomatik yenilemeyi kapadığım halde bugün kartımdan yeniden çekim yapılmış, ben kullanmak istemiyorum şu an o yüzden ücret iadesi talep etmiştim.
Name: Tabi ki, hosting üzerinde size ait bir dosya bulunmadığını onaylıyorsanız geri iade işlemini başlatacağım.
Ben: Onaylıyorum, kaldırabilirsiniz.
Name: Ücret iadesini kart üzerinden yaparsak 90 gün içinde geri gelecektir, isterseniz Name üzerinde aynı miktarda kredi olarak ekleyebilir ya da IBAN numarası paylaşabilirseniz, doğrudan hesabınıza gönderebiliriz.

Not: Konuşmalar kısaltılmış ve birebir aynısı yazılmamıştır.

Neyse ben IBAN numaramı verdim bu bayana ve yarım saat sonra hesabıma karttan çekilen ücret iade edildi.

Name.com'u tebrik etmek istiyorum, müşteri desteği konusunda. Özellikle İsimTescil.net'den ağzı çok yanmış birisi olarak.