Not aldım kardeşim, sağol. Bende şimdi nasıl bir konsept oluştursak diye düşünüyordum. Sade ve üyeliksiz. Kolay kullanımı hedefleyen bir dizayn olması gerekiyor.
Devlet tarafından yayınlanan kamu spotlarını da işin içine dahil ettik mi koşsun gitsin.
Acaba diyorum ileride orjinal ürün reklamlarıda alabilir miyiz. Örneğin bir ürünün her yerde çakması dolanıyordur. Orjinal ürünü üreten firma ile anlaşarak çakmasının haberini yapıp orjinaline yönlendirebiliriz. Nasıl ki change.org veya onedio.com da tanıtım amaçlı konu açılıyor. Bu şekilde bir çalışmada yapılabilir.
Hocam mesela; sağ altta ".. Bildir" gibi bir mesaj bölümü olur, tüketiciler oraya sorun yaşadığı markayı ve ürünü vs..vs yazıp gönderirler. "Şikayetiniz alınmıştır, editörler tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır" şeklinde bir mesaj gösterilir. Sonrasında ilgili arkadaş veya siz mi yapacaksınız o işleri bilemiyorum, şikayet mesajını düzenler ve yayınlar. Çakma maldan orjinal ürüne yönlendirmeyse bence belli bir düzen ve kitle oturduktan sonra düşünülmesi ve bunu bir "yenilik" olarak sunulması uygun olur...benden bu kadar :) Devlet tarafından yayınlanan kamu spotlarını da işin içine dahil ettik mi koşsun gitsin.
Acaba diyorum ileride orjinal ürün reklamlarıda alabilir miyiz. Örneğin bir ürünün her yerde çakması dolanıyordur. Orjinal ürünü üreten firma ile anlaşarak çakmasının haberini yapıp orjinaline yönlendirebiliriz. Nasıl ki change.org veya onedio.com da tanıtım amaçlı konu açılıyor. Bu şekilde bir çalışmada yapılabilir.