ssyazilim adlı üyeden alıntı

Yanlış anladınız heralde ? Ben hizmet ile ilgili bir şikayeti dile getirmedim. Hizmetleri on numara olabilir orası ayrı. Ama Aynı ürünü farklı fiyata satma çabalarını söylüyorum. Aynı özellikteki ürünü 400 tL farkla satmaya çalışırsalar kusura bakmasınlar ben bunu herkese söylerim hatta sikayetvar ve diğer mecralarada konu açacağım...


Şöyle bir durum olabilir.Çalışan personel ekstra paket satmak için böyle konuşmuş olabilir.Ama böyle bir durumda bende sizin gibi düşünürdüm.
Bir örnek vereyim.
Teknosa mağazasına gittik abimle.Ben Asus marka harici dvd yazıcı sordum çalışana.Bizde yok dedi.Ama inanmadım ona.
Çok çaba harcamadım.Mağazayı gezerken raflarında gördüm ürünü.O kişiyi şikayet etmeyi düşündüm.Ama kendi mağazasına değil.Merkezlerine.Abim izin vermedi.
Bu kadar mı değil.Aynısını başka bir şehirde yine Teknosa mağazasında yaşadım.

Özetle:Bilinen bir teknoloji satış mağazası olsa daçalışanlar bazen umursamaz olabiliyor.
Ama mağaza insan kaynakları departmanları da sorumlu böyle durumlardan.