Name Server değişiklikleri yaptığınızda whois bilgilerinden tekrar tekrar değişip değişmediği konusunda tetkikler uygulamanızı tavsiye ederim.

Ayrıca olarak eski hosting paketinizin çerezlerinin bizim ve ya başka firmanın hostingine bulaşma ihtimali yoktur. Ya Name Server güncellemesinde ya da kendi çerezlerinizde sıkıntılar vardır. Başka aygıtlarda da aynı sıkıntı yaşanıyorsa whois bilgilerinizi kontrol ediniz.

Telefon desteği olarak Pazar Günleri malesef sadece websitemiz üzerinden destek bildirimlerini yanıtlamaktayız. Taşıma konusunda beklettiğimiz kişilerin taşıma işlemleri çoktan başarılı şekilde gerçekleşmiştir. Ancak ilk reseller paketlerini aldıklarında taşımayı ana sitelerine yaptıkları için reseller'daki diğer sitelere zarar vermeden WHM üzerinden sunucu aktarımı sağladığımız için diğer sitelerin yedeklerini tekrardan alıp reseller'i bozup aktarımı en baştan çalıştırmamız işlem sırasını da ileriye atmıştır.

cPanel üzerinden taşıma işlemlerini gerçekleştirmemekteyiz. Ancak bilgi konusunda sıkıntı yaşayan müşterilerimize taşıma sonrası gerçekleşen veritabanı kullanıcı birleştirme sorunlarını halletmekteyiz. Ve ya ufak tefek bilgi eksikliklerini gidermekteyiz. Ancak taşımaları WHM'nin sunucu aktarım modüllü aracılığı ile ip üzerinden sorunsuz taşıma işlemlerini biz yapmaktayız.

Destek bildirimlerinde aksama yaşayan müşterilerimizden özür dileriz.