Hocam sizinki de bişey mi, beni göz göre göre dolandırdılar. Telefon konuşmalarımız incelendi vs. Sonucunda müşteri temsilcimiz sizi yanlış bilgi vermiş oldu.
D-smart koca bir **************dır. Gerçekten işte kanıtı:) Ne yapacaklar: 3-4 sene sonra D-smart'ı kapatıp zik-Smart açarlar ve bunlar yanlarına kalır.
Şikayet var sitesindeki açtığım konu;
D'smart müşteri temsilcisi E*** Y. 26.06.2015 tarihinde beni arayarak 24 ay taahhüt ile tüm kanalların açık olacağını belirtip sözleşme yenilemesi yaptı. Daha sonra öğrendim ki, bana bahsedilen paket ile bana verilen paketin alakası yok. Müşteri hizmetlerini konuşmayı incelediğinde; evet sizi dolandırmışlar yerine, size yanlış bilgilendirilme yapılmış, müşteri temsilcimiz hatalı deniliyor.
Diyorum ki! Benim kabul ettiğim paket bu değil. Madem benim kabul ettiğim paketi bana sağlayamıyorsunuz o zaman iptal edin ya da bana taahhüt ettiğiniz hizmeti verin.
İptal etmek için ise ;
Birde iptal etme ücreti isteniyor?