Bence bu şekilde reklam yapmak yanlış olur. Kaldı ki aynısını ve hatta daha büyüğünü karşıdan beklemeye başlarım öyle bir durumda. Netice itibari ile sayfamız fiyat karşılaştırma sitesi değil. Kendi markamıza ait bir sayfa.

Örneğin ben şöyle bir reklam görmedim. Turkcell ve Vodafone bizim kadar uygun fiyatlı paket veremiyorlar demedi hiç bir zaman Avea. Ya da ne bileyim... Pegasustan biletini 70 TL'ye alırsın. Ama aynı bilet THY'de 250 TL denmedi bu zamana kadar. Bilmiyorum anlatabildim mi?

Yani bunu rakip firma isimlerini kullanmadan daha farklı nasıl ifade etmeliyiz ki aslında bu etkiyi verebilsin?

Demeley adlı üyeden alıntı

Ürün karşılaştırma yöntemi kullanabilirsiniz mesela; a sitesinde 10 tl b sitesinde 8 tl olan ürün firmaismimizde sadece 2 tl gibisinden yani kullanıcıların girmesi herhalde e-ticarette böyle sağlanır.