Şimdidem yetiştireceğiniz ürünler ile ilgili makale yazmaya başlayın makaleler yararlı bilgi ve özgünlükle dolu olsun.Bu makaleleri web sitenizde yayınlamasanız bile bilgisayarınızda şimdiden hazırlayın.Daha sonra meyveniz ile ilgili en yakın hedeflemeyi sağlayıp buna uyun blogları bulun.Ürününüz çıkmadan yaklaşık 2 hafta öncesinde harekete başlayın ve makaleleri belirli periyotlarla girin.Aynı zamanda bu süreçte belirlenen bloglardan tanıtım yazısı almaya başlayın.Facebook reklamları için ayıracağınız bütçe Google Adwords ile aynı miktarda olabilir.Google Adwords'den dilerseniz lokasyon tanımlaması saat tanımlaması cihaz tanımlaması gibi hedeflemeler yaparak hedef kitlenizi tam anlamıyla bulabilirsiniz.Hedef kitlenizi Facebook Business reklamlarından da Google Adwords'de olduğu gibi tanımlayabilirsiniz ancak Google Adwords'e ek olarak Custom Audience E-Mail desteği kullanarakk hedeflemeyi arttırabilirsiniz.Ürün ile ilgili diğer Facebook sayfalarında Gruplarında da paylaşımlar yaparak satış hacminizi arttırabilirsiniz.Aklınıza takılan soru olursa sorabilirsiniz.