Şimdi öneceden şöyle oluyordu, sizin siteniz hangi konuda ise sizin sitenizde o konularda reklamlar çıkıyordu doğal olarak kalp yetmezliği ile ilgili bir sitede kalp yetmezliği ile ilgili reklamlar çıkıyor ve ücretlendirme o yönde oluyordu fakat artık Google çerez kullanımını son noktaya getirdi ve sizinde belirttiğiniz gibi sitenizin konusu ne olursa olsun reklamlar kullanıcı odaklı çıkıyor. Sizin sitenizin kategorisi etkisi olsa bile eskisi kadar etki etmiyor artık, adsense panelinden biraz olsun düzenlemeler yaparak biraz daha sitenize yakın kategorilere yakın reklamlar çıkmasını sağlayabilirsiniz fakat tam olarak sağlayamıyorsunuz. Ayrıca kullanıcı hangi konuda reklama tıkladı ise o reklam ücretleri üzerinden kazanç sağlıyorsunuz.
Yaa bu işten nasıl para kazanılıyor o zaman. Mesela şuaan wmaracının üstteki reklam "sanal santral ayda 9.90" net gsm reklamı. Bu reklam hangi anahtar kelimenin reklamı ? Bunu nasıl tespit edebiliriz ki ? Acaba netgsm "sanal santral" kelimesinde mi reklam aldı yoksa sadece "santral" kelimesinde mi ?
Bu işten nasıl kazanılıyor :)