İlk olarak bir şirket olamanız gerek. Bu sizin vergi ödediğinizi göstermektir.

En düşünüğünden adi ortaklı bir firma dahi olsanız yeterl bunun için öncelikle maliye, valilik, vergi dairesi gibi kurumlardan oluşan bürokrasiyi geçiyorsunuz. İşe başlama belgesi doldurup şirket kuracağınıza dair belgeler dolduruyorsunuz. İş yeri adresi olarak ikametgahınızda yazan bir yeri gösterebilirsiniz. Evinizi falan, ileride maliyeden abiler ablalar ola ki ziyarete gelirse evinizde bir odayı göstermeniz dahi yeterli. Daha sonra bir yazar kasa alıyorsunuz fiziksel ürünlerin satışı için fatura vermek adına.(Bunun sanal ortamda ki şekli de hemen hemen aynı e fatura deniyor.) kişiye bir mal ya da hizmeti(sizin ki hizmet oluyor) satınca bunu ister elektronik ister fiziksel olarak faturalandırmak zorundasınız. Sonrası basit. Vergi levhanızı ve işe başladığınıza dair belgeler çıkınca onaylatıp işe koyulabiliyorsunuz. Muhasebeci isterseniz tutun isterseniz siz yapın. Muhasebe olayı envanter defteri tutmak için gerekli. Eğer bilginiz varsa siz yapın yoksa bir muhasebeciyle anlaşabilirsiniz. Bu saydıklarımın toplam tutarı min.2500 tl gibi bir fiyat tutar.