Geçtiğimiz yıl Ağustos ayında aldığım g2 telefonum, 6.ayında masada önce resetleyip sonra kapandı. 6.ayını doldurmasına 1 gün kala servise gönderdikten sonra servis; orjinal olmayan yazılım yüklendi gerekçesiyle anakart değişimi uygundur deyip 700 tl fiyat istedi. Servis raporundan sonra kargo gönderim formuyla tüketici heyetine başvurup, ilk 6 aylık kapsamda olduğu için ücret iadesi ile başvurdum. Satın aldığım siteyle ve servisle de görüşme sağladım ama servis kabul etmedi, site de yapabileceğimiz bir şey yok şikayet edin dediler. Bende ettim :) 5. aydayım, sonuçlanmasına en az 7 ay falan var ama para iadesi alıcam. Şu an yine G2 aldım ve 1-2 aydır kullanıyorum.

Diyeceğim şu ki, hiç uğraşma servisle falan geç kalmadan şikayet et. Benimki de ithalatçı garantiliydi, uğraştırırlar.