AvaRe adlı üyeden alıntı

şöyle bir cevap geldi godaddy'den tam meailini anlamadım ama olumsuz bir cevap olduğu belli.

The hosting expired on July 4th it then failed billing again on July 14th which is when the account got suspended. On the 24th it will fail for the final time before it is deleted. I see you made a purchase on the 14th for a new hosting account, was your intention to renew? Because at this time in order to get that suspension lifted that account needs to be brought current on the payment. Otherwise you can move a copy of the site over to the new package you bought and not renew the account that is suspended.


Hostinginiz 4 ünde bitmiş . Yenileme için kesilen faturayı da ödememişsiniz Buda 14 ündeki fatura bununla birlikte Hesabını askıya almışlar. 24 üne kadar son hakkınız var ödemek için yoksa Kökten sileriz diyorlar. Ama diyor , "gördüğüm kadarı ile ayın 14 ünde yeni Hosting paketi almak için ödeme yapmışsınız. Bu ödeme mevcut süresi biten Hosting için yenileme ücretimi? Vb.... Kısacası sen hostingin ücretini ödeyeyim derken yeni paket almışsın . Adamda sana soruyor bu ödeme eski paketin için mi yoksa gerçek amacın yeni paket almak mı? Eğer yeni paket almaksa dosyalarını kopyala yeni pakete Taşı diyor. BENIM TAVSIYEM ARA HEMEN KONUŞ EMEKLERIN HEBA OLMASIN