TolgahanYilmaz Elinizdeki fatura ve kutudan çıkan garanti belgesi ile tüketici hakları hakem heyetine gidin.Kimlik fotokopinizde istenecek.
Tartışma olsa bile küfür ve hakaret etmeyin.
Ben samsung s4'ü aynı hatadan dolayı 6 kez servise gönderdim.Garantili olmasına rağmen değiştirilmedi.Teknosa da birşey yapmadı.Sadece benim yerime garantiye gönderdi.
Tüketici hakları hakem heyetine gittik.Teknosadan aldığımız faturamız vardı.İlla kutudan çıkan garanti belgesini getirin dediler.bulamayınca telefon kaldı.
Yani bir ürün alındığında mutlaka garanti belgesi de saklanmalı.
Ayrıca Böyle mağazalarda çalışanlar işlerine pek vakıf değiller.(tabii ki her çalışanı kastetmiyorum.)
Teknosaya gittim bir gün.Harici dvd yazıcı sordum."O ürün bizde yok daha büyük mağazalarda olabilir" dedi,bir çalışanı.İnanın o an o çalışan için söylüyorum.Birşey bilmediğini veya umursamaz olmadığını anladım.
Kendim mağazayı gezerken ürünü gördüm.Şikayet edecektim;ama yanımdaki arkadaşım tanıyormuş elemanı boşver deyip vaz geçirdi beni.