serdar01 adlı üyeden alıntı

TolgahanYilmaz Elinizdeki fatura ve kutudan çıkan garanti belgesi ile tüketici hakları hakem heyetine gidin.Kimlik fotokopinizde istenecek.
Tartışma olsa bile küfür ve hakaret etmeyin.
Ben samsung s4'ü aynı hatadan dolayı 6 kez servise gönderdim.Garantili olmasına rağmen değiştirilmedi.Teknosa da birşey yapmadı.Sadece benim yerime garantiye gönderdi.

Tüketici hakları hakem heyetine gittik.Teknosadan aldığımız faturamız vardı.İlla kutudan çıkan garanti belgesini getirin dediler.bulamayınca telefon kaldı.

Yani bir ürün alındığında mutlaka garanti belgesi de saklanmalı.

Ayrıca Böyle mağazalarda çalışanlar işlerine pek vakıf değiller.(tabii ki her çalışanı kastetmiyorum.)
Teknosaya gittim bir gün.Harici dvd yazıcı sordum."O ürün bizde yok daha büyük mağazalarda olabilir" dedi,bir çalışanı.İnanın o an o çalışan için söylüyorum.Birşey bilmediğini veya umursamaz olmadığını anladım.
Kendim mağazayı gezerken ürünü gördüm.Şikayet edecektim;ama yanımdaki arkadaşım tanıyormuş elemanı boşver deyip vaz geçirdi beni.


Bugun sadece aldigim kucuk subeye gidebildim faturam kayipti fatura cikarttim garanti belgem duruyor. Ben yaşadığım magduriyetten dolayi maddi manevi hak talep edeceğim bu konuda yardimci olabilir misiniz?

Ek Olarak:

KTB adlı üyeden alıntı

Önce sakin olun. Bir şubenin müşteri hizmetleri bölgesine gidin, telefonunu imei, fatura ve kimlik fotokopinizi alarak bir kaç gün içinde sorunu çözeceklerdir. Hepsi bu.



Ben vaktinden önce gitmeme rağmen beni dinlemeyip aşağılayici tavirlarla evime gitmemi soyleyen musteri hizmetlerinin bana yaşattığı magduriyet çok büyük. Bu konuda hak talep istiyorum ne kadar dogru olur ya da direkt gidip telefonu yaptirtsam mi ?

Ek Olarak:

ŞafakÇALIŞKAN adlı üyeden alıntı

firmayla muhatap olmayın, direk bilişim suçlarına şikayet dilekçesi yazın. zaten size ulaşamayacaklar, savcılık size ulaşır



Firma bana imei konusunda yardimci olabilecek durumda olabilir araştırmalarıma göre. Yinede muhattap olmayip hak talebinde mi bulunsam ? İşlemler çok uzun mu sürer ?

Ek Olarak:

darkthepro adlı üyeden alıntı

hocam teknik servis ve destek hattından alamadıysanız direk tüketici hakları fatura vs gidin sakın ve sakın küfür , aşağılayıcı söz söylemeyin, sakın rom atmayın , romdan farklı imei olursa durum size patlayabilir, küfür ve aşağılama yine size döner siz hakkınızı savunmak için tüketiciye gidin kanıtları gösterin kısa sürede çözeceklerdir mağduriyetinizden dolayı maddi ve manevi talepte bulunun



Hocam bu süreç kaç gün sürer bilginiz var mı? Daha önce adidas dan aldigim ayakkabınin özürlü olmasindan dolayı böyle dava etmiştim sonuçlanması aylar sürmüştü.