Merhaba bu yazıyı okursan bankalara karşı daha bilinçli olabileceksin. Şimdi okuyup okumamak sana kalmış.


Arkadaşlar öncelikle belirtmeliyimki bu yazım tamamen webmaster meslektaşlarımı, forumlara takılan tüm kardeşlerimi bilinçlendirmek amaçlıdır başka hiç bir amacı yoktur.

Bankaların Yeni Üçkağıt Numarası

Geçen günlerde İŞBANKASI' merkez şubesinden hesap açtırmaya gittim ve bana hesap açtırabilmek için 30 TL sigortalama ücreti yatırmam gerektiğini söylediler tabi bende sazan'ımya gayet normal birşey sanıp 30 Lirayı bayıldım. Aradan bir kaç gün geçti bir webmaster arkadaşla buluşmuştuk bu olayı anlattım ve bana o ödemeyi yapmamam gerektiğini söyledi hemen müşteri hizmetlerini aradık 444 02 02 ve geçen konuşma;


  • İşbankası: Merhaba ben Merve nasıl yardımcı olabilirim.

  • Ben: Merve geçenlerde sizden hesap açtırdım benden 30 TL para istediniz Sigortalama ücreti olarak bunu ödemek zorundamıydım ben ?

  • İşbankası: Hayır bu ücreti ödemek zorunda değilsiniz hesap açtırmak tamamen ücretsizdir.



Bu cevabı duyunca kendimi kötü hissettim tabiki 30 TL yi resmen hibe etmiştim.:cry:confused:


Garanti Bankasıda Aynı Yolu Uyguluyor.

05 Mayıs 2011 Bugün Garanti bankası üniversite şubesine gittim ve hesap açtırmak istediğimi söyledim beni gerekli memura yönlendirdiler.

Konuşma:


  • Ben: Merhaba ben hesap açtırmak istiyorum.

  • Garanti: Merhaba ne için kullanacaksınız hesabı ?

  • Ben: internet bankacılığı için kullanacağım.

  • Garanti: Peki! Yalnız 49 TL Sigorta ücreti var aynı zamanda 6 ayda bir kart ücreti olan 30 tl hesabınızdan kesilecektir.

  • Ben: Anladım tamam ben sigorta istemiyorum hesabımı açın.

  • Garanti: Maalesef hesabınızı sigortalatmazsanız hesap açamıyorum.

  • Ben: Bakın hanımefendi ben bu sahneyi daha önce yaşamış biriyim:eek: böyle bir şey mecburi değil.

  • Garanti: Hayır beyfendi 49 tl ödemezseniz hesabınızı açamıyorum.

  • Ben: Peki sen bilirsin dedim ve çıktım.



Hemen müşteri hizmetlerini aradım kapının önünde.


  • Garanti Müş.Hiz: Buyrun ben merve. (Hepsinin ismide Merve oluyo zaten.)

  • Ben: Az önce hesap açtırmak istedim para istediler vs. olayı anlattım.

  • Garanti Müş.Hiz: Hayır beyfendi öyle bir şey kesinlikle olamaz ben şubeyi hemen arıyorum siz gidip hiç bir ücret ödemeden hesabınızı açtırabilirsiniz.



dedi ve kapattık telefonu.

Garantiye dönüşüm çok pis oldu:

içeri girdim ve beni tanıdılar zaten beyfendi siz beni yanlış anlamışsınız ben size kart ücretini ödemeniz gerektiğini belirttim siz hesabınızı sigortalatmakta zorunlu değilsiniz vs.vs kendini aklamaya çalışıyo bayan.


  • Ben: Hanımefendi sizce ben ne duyduğunu anlayamacak kadar embesil birinemi benziyorum ?

  • Garanti: Bir duraklama. Şok Olma ve Tamam hesabınızı açalım efendim.

  • Ben: Hayır hesap felan istemiyorum ben şikayet dilekçesi dolduracağım form verirmisiniz dedim.



Garanti Güvenlik Görevlisi hemen formu getirdi ve:

Merhabalar insanlara daha fazla geri zekalı muamelesi yapmayı bırakın bir hesap açmak için 49 TL isteyen bankayı reklam etmek benim en büyük vazifem olmuştur. Müşteri memnuniyetiniz için ÇOOK teşekkürler numara felan bırakmıyorum sakın aramayın beni Artık Garanti benim için bitmiştir. NOKTA

Numarayı yazdım ama :D Kısa sürede dönerler bana maceramıza devam ederiz.


Okuduğun için teşekkür ederim artık bu konuda daha bilinçlisin ;)