Karalama yaparken sebep belirtirseniz hangi konularda sıkıntı yaşandığını öğrenmiş oluruz.
Hocam meşguldum uzunca yazamadım hizmet almıştım kendilerinden domain yönlendirilmesinden 48 saat geçmesine rağmen sitem çalışmıyordu. Bir destek talebi açalım dedik. Küfür etmedikleri kaldı. Yazdıkları cevap "Beklemeniz gerek ama siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz. Beklemeniz gerekiyor lütfen artık bizi meşgul etmeyin. Bu desteğe yazdığınız hiç bir desteğe cevap verilmeyecektir. Bizi bu şekilde devamlı rahatsız etmekle ancak bizi işimizden alı koyarsınız. " şeklindeydi. Bir firmanın her ne olursa olsun bu şekilde müşteriye yaklaşması yanlıştır. 48 saat geçmiş domain yönlendireli verdikleri cevap bu. Ben hizmeti kullanmadım başka bir firmadan hosting alıp oraya yönlendirdim 2 saat içinde sitem açıldı. Ben bu cevabı diğer firmaların hiçbirinde alacağımı düşünmüyor. Benim için önemli olan kısım müşteriyle ilişki.