Merhaba arkadaşlar süperonline ile geçen yaklaşık 4 aylık maceramı anlatacağım.
1. Denizli de şehir mezkezine yaklaşık 200 adım uzakta oturuyorum.
Süperonline telefon+int bağlattım, 16mbps satın aldım ve iptal etmek istersem kampanyalar dahilinde yapılan indirimleri ödeyerek iptal edebileceğim söylendi.
2. internetim bağlandıktan bir süre sonra internetin yavaş olduğunu fark edip hız testi yaptım. hız testi 3.15 mbps civarı çıktı. Süperonline ı arayıp durumu anlattım bana "Hattınız desteklemez diye 4mbps ile sınırladık" dediler.
https://www.sikayetvar.com/superonline-internet-hizi-problemi-3
3. Yapılan çalışmalar sonucunda hızım 5mbps civarına çıktı hız limitim de 8mbps ye çekildi.
4.İnternet hizmetimi iptal ettirmek istedim, bana birde 300 kusur lira cayma bedeli çıkardılar. 24 ay taahütlü olduğu için.
https://www.sikayetvar.com/superonline-hem-hizmet-yok-caymak-yok
5. Yağtığım sözleşmedeki haklarımı süperonline ın sorumluluklarını öğrenmek için sözleşmeyi mail atmalarını istedim.(10 gün boyunca işlem devam ediyor diye oyalandım)
En Son "Sözleşmeniz firma kayıtlarımızda ve arşivlerde yok ücret ödemeden hizmeti iptal ettirebilirsiniz" diye aradılar.
6. Tekrar aradım numaramı taşıtıp interneti iptal ettirmek için. Taahütünüz devam ediyor cayma bedeli ödemeden iptal edemezsiniz, Sözleşme olmasa hizmet verilmez dedi. Tekrar talep sözleşme için ilgili birime talep oluşturdu.
7. Tekrar aradılar "Sözleşme yok hizmeti iptal ettirebilirsiniz" diye.
8. Şu an numaramı bulutfon' a taşıyorum. İnternet için uydunet e başvurdum.
Güncelleme:
01.10.2015 tarihinde resmen süperonline benimle dalga geçti. Yarım saat telefonda konuştuktan sonra cayma bedeli ödemeden iptal edebilir, şeklinde not düşmelerini sağladım.
Bu gün Uydunet Randevu verdiği saatte evde bulunmadığım için geri dönmüş, numaramı yanlış aldıklarından ulaşamamışalar da.
Aradım yarım saat sonra geldiler ve şu an 24mbps internet kullanıyorum.