Türkiye'de blog sitelerinin yaygınlaştığı dönemler sosyal medyanın var olduğu ve en fazla kullanıcılarının bulunduğu dönemlerdi. Yani sosyal medyanın bunca bitirdiği projelerin yanında blogları bitirememesi, tam tersine Türkiye'de ve dünyada blog kullanımlarının yaygınlaşması gibi bir istatistik varken bloglara birşey olmaz.
Türkiye'de her blog sahibi mutlak kâr amacı olarak açmıyor bunu. Bazıları alanında profesyonel olduğu konuları paylaşmak, bazıları bir topluluğu bir araya getirmek ve bazıları da içini dökmek adına yapıyor. Her blog sahibini reklamcı olarak göremeyiz.
2013 senesi blog hayatımın en çok kullanıcı çeken yılıydı. Buradan gelir elde ederken adsense veya diğer reklam şirketlerinin hiçbiriyle çalışmadım. Uyguladığım taktik tanıtım yazısı ve link satışlarıydı. Bunların yanında reklam satışlarım ile beraber aylık bu siteden kazancım 600 TL üzerindeydi. Yıl oldu 2015 ve tanıtım yazılarıyla bağlantı satışları halen daha ilk günkü önemine sahip ve peynir ekmek gibi satılıyor.
Bir maç kaybettin diye küme düşmezsin, önünde ki maçlar için umudunu kesme.