Serhan
fisaoptik.com
Kullanıcı
-
Üyelik
26.11.2011
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Optisyen
-
Konum
Sakarya
-
Ad Soyad
S** K**
-
Mesajlar
1210
-
Beğeniler
199 / 198
-
Ticaret
40, (%100)
Kardeşime ve bana General Mobile 2+ beyaz aldık, kutu açılımından beri dokunmatik sorunu var, güncellemeyle geçer dedik daha kötü oldu. 2 Telefonda da aynı sorun var. Sonrasında kardeşimle telefonları gönderdik sözde VIP 1 Günde tamir garantisiyle. 25 Gün içinde geri geldiler telefonlar. 1-2 ay yine iyi güzel, 2. ayın sonunda iki telefonda da aynı sorun tekrar çıktı. Evde yedek tek telefon var diye kardeşiminkini gönderdik bu sefer. 2 aya yaklaştı haber yok. Telefonda dokunmatik haricinde Simi görmüyordu. Kullanım hatası dediler, 50 TL onarım ücreti istediler. Lakin bunu ben arayınca bildirdiler, halbuki para yatsın ve onarılsın diye bekliyorlarmış. İnsan hiç mi haber vermez ? Ben her saniye takibini yapamam ki. Servis olarak bildirmeleri gerekli. Her neyse 50 TL yatırdık yapılsın dedik, 2 hafta oldu ses yok. Aradım ne deseler şaşırırsınız ? Telefonunuzun parçası yok(ücret alınan parça değil diğeri dokunmatik sorunu olan parça), yok efendim değişim verilmiş beyefendi haberinizi bekliyoruz. Dedim beyefendi ben bunu arayıp mı öğreneceğim ? Sizin değişim verildiğini haber vermeniz gerekmez mi ? Yok efendim özür dileriz şöyle böyle. Bende dedim ki madem telefon yeni gönderiliyor, elinizde parça yok değişim yapılıyor. Bende o zaman 50 TL kullanım hatasına dair verilen parayı geri talep ediyorum. Tabii efendim göndeririz dediler, sonra model değişimi için sordular. Bende aynı telefonun siyahını istiyorum (internette araştırınca beyazların çoğunda dokunmatik sorunu olduğunu siyahlarda sorun olmadığını yazmış kullanıcılar) dedim. Sonra General mobile 2+ yok , general mobile 2 'nin siyahı var onaylıyor musunuz dediler. Evet dedim. 1.5 hafta oldu yok haber. 50 TL para iadesini de sordum bir bayan çıktı ve para iadesi yapmayacaklarını söylediler. Dedim altı üstü telefon göndereceksiniz ne bu diye aradım. Ne derlerse şaşırırsınız, yok efendim elimizde telefonun siyahı kalmamış. Bayana dedim; dediğim zamanda neden siyahı var gönderiyoruz dediniz. Bu seferde işte o zaman işlem yapılmamış bitmiş özür dileriz. Hadi dedim beyazını gönderin o zaman. 3 gün sonra beyazı geldi. Telefonu aldık yeni kutulu "0" şekilde gelen telefonda aynı dokunmatik sorunu var. Olacak iş mi bu ? Parça için bekletiyorsunuz haber yok. Değişim için bekletiyorsunuz haber yok. Telefon siparişi veriyoruz zamanında yapmıyorsunuz, sonra elimizde yok diyorsunuz. Yeni telefon gönderiyorsunuz yine aynı sorun hemde sıfır denilen telefon. Şimdi benim telefon kullanılmıyor. Başka telefon kullanıyorum. Geçen 2 gün önce gönderdim, telefon yaklaşık 2-3 aydır yatıyor yedek telefon olmadığından ötürü. Her neyse 2 gün önce gönderdim lakin dokunmatik sıkıntısından sonra telefonu düşürmüştüm. Çerçevede az bi ezik var. Telefonun dokunmatiğini bu düşürmeye bağlayıp 280 TL ücret istediler. Ben her 2 telefon için yapılan mağduriyete karşın tüketici haklarına başvuruda bulunmak istiyorum. Acaba hakkımı savunabilir miyim ? Tecrübesi olan var mı?
-
Üyelik
12.02.2012
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Grafiker
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
C** Ş**
-
Mesajlar
1930
-
Beğeniler
1527 / 1150
-
Ticaret
25, (%100)
Tüketici mahkemesine başvuruda lehine sonuç alırsın, devletin en iyi işleyen kurumlarından biri bu olay sanırım, genellikle tüketiciden yana karar çıkarıyorlar diye çokça duydum.
Daha önce benzer sorunu yaşadığın her 2 cihazda da uzunca süre mağdur olduğun ortada, mahkeme para iadesi kararı verir bence.
İlçe Hakem Heyetine başvurman gerek google da aratarak adresini öğrenebilirsin.
Bu arada General Mobile aşırı dandik telefonlar yapıyor neredeyse tamamı sorunlu. Yakın arkadaşlarımdan bildiklerim, ekran donuyor siyah oluyor pili çıkarmadan düzelmiyor, cevap verilemiyor, flash kendi kendine açılıp kapanıyor, telefon kendi kendine açılıp kapanıyor vs. yaklaşık 5-6 tane GM kullanan arkadaşım var tüm cihazlarda sorun vardı, bir tane sorunsuz kullanan görmedim. Keşke hiç bu markaya bulaşmasaydın.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
07.03.2015
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Seo Editörü
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
S** Y**
-
Mesajlar
326
-
Beğeniler
30 / 46
-
Ticaret
1, (%100)
Aynı dertten müzdaribiz. Çok değil 8 ay önce ben de aldım. Büyük bir heves ile aldığım cihazda ekranda donmalar, sapıtmalar ve salaklaşmalar oldu. Ama Allah'tan kaderimiz bir değil. Ben ana bayisine gittim 1 saat içinde dokunmatiği değiştirdiler. Şu an yok sorun yok gibi. 6 aydır rahatlıkla kullanıyorum çok şükür. Nette GM'nin dokunmatik sorunun da başka bir sorun yok.
-
Üyelik
18.09.2013
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Webmaster
-
Konum
Aksaray
-
Ad Soyad
A** K**
-
Mesajlar
979
-
Beğeniler
83 / 144
-
Ticaret
4, (%100)
Benim mobilde ilk Discovery 1 ilk aldığımdan beri tek bir sorunu var o da ara sıra kendi kendine son işlemler kısmına getiriyor ya da ana ekrana getiriyor. Şimdi sorunlar arttı donma fln değişik şeyler oluyor kilitlemiyor bazen ama 1.5 yıldır telefonun anasını ağlattim. Evet şansıma minimum sorunlu çıktı şarj kısmı bile sapasağlam. Ama ucuz istiyorsan bunu göze almalisin. Kimse sana 800 TL ye gidip Samsung s6 veya Sony xPeria Z kalitesinde telefonlar sunmaz. Bunlar orta düzey telefonlar ve fiyatları bunlar. Bu kadar vergi olmasa fiyatı 800 değil 600 TL oluyor maksimum. Aldiysan göze alacaksın. Maalesef olay bu.