lostyazilim
tr.link

TELPA'ya Karşı Ne Yapabilirim?

14 Mesajlar 2.103 Okunma
acebozum
tr.link

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)
Kardeşime ve bana General Mobile 2+ beyaz aldık, kutu açılımından beri dokunmatik sorunu var, güncellemeyle geçer dedik daha kötü oldu. 2 Telefonda da aynı sorun var. Sonrasında kardeşimle telefonları gönderdik sözde VIP 1 Günde tamir garantisiyle. 25 Gün içinde geri geldiler telefonlar. 1-2 ay yine iyi güzel, 2. ayın sonunda iki telefonda da aynı sorun tekrar çıktı. Evde yedek tek telefon var diye kardeşiminkini gönderdik bu sefer. 2 aya yaklaştı haber yok. Telefonda dokunmatik haricinde Simi görmüyordu. Kullanım hatası dediler, 50 TL onarım ücreti istediler. Lakin bunu ben arayınca bildirdiler, halbuki para yatsın ve onarılsın diye bekliyorlarmış. İnsan hiç mi haber vermez ? Ben her saniye takibini yapamam ki. Servis olarak bildirmeleri gerekli. Her neyse 50 TL yatırdık yapılsın dedik, 2 hafta oldu ses yok. Aradım ne deseler şaşırırsınız ? Telefonunuzun parçası yok(ücret alınan parça değil diğeri dokunmatik sorunu olan parça), yok efendim değişim verilmiş beyefendi haberinizi bekliyoruz. Dedim beyefendi ben bunu arayıp mı öğreneceğim ? Sizin değişim verildiğini haber vermeniz gerekmez mi ? Yok efendim özür dileriz şöyle böyle. Bende dedim ki madem telefon yeni gönderiliyor, elinizde parça yok değişim yapılıyor. Bende o zaman 50 TL kullanım hatasına dair verilen parayı geri talep ediyorum. Tabii efendim göndeririz dediler, sonra model değişimi için sordular. Bende aynı telefonun siyahını istiyorum (internette araştırınca beyazların çoğunda dokunmatik sorunu olduğunu siyahlarda sorun olmadığını yazmış kullanıcılar) dedim. Sonra General mobile 2+ yok , general mobile 2 'nin siyahı var onaylıyor musunuz dediler. Evet dedim. 1.5 hafta oldu yok haber. 50 TL para iadesini de sordum bir bayan çıktı ve para iadesi yapmayacaklarını söylediler. Dedim altı üstü telefon göndereceksiniz ne bu diye aradım. Ne derlerse şaşırırsınız, yok efendim elimizde telefonun siyahı kalmamış. Bayana dedim; dediğim zamanda neden siyahı var gönderiyoruz dediniz. Bu seferde işte o zaman işlem yapılmamış bitmiş özür dileriz. Hadi dedim beyazını gönderin o zaman. 3 gün sonra beyazı geldi. Telefonu aldık yeni kutulu "0" şekilde gelen telefonda aynı dokunmatik sorunu var. Olacak iş mi bu ? Parça için bekletiyorsunuz haber yok. Değişim için bekletiyorsunuz haber yok. Telefon siparişi veriyoruz zamanında yapmıyorsunuz, sonra elimizde yok diyorsunuz. Yeni telefon gönderiyorsunuz yine aynı sorun hemde sıfır denilen telefon. Şimdi benim telefon kullanılmıyor. Başka telefon kullanıyorum. Geçen 2 gün önce gönderdim, telefon yaklaşık 2-3 aydır yatıyor yedek telefon olmadığından ötürü. Her neyse 2 gün önce gönderdim lakin dokunmatik sıkıntısından sonra telefonu düşürmüştüm. Çerçevede az bi ezik var. Telefonun dokunmatiğini bu düşürmeye bağlayıp 280 TL ücret istediler. Ben her 2 telefon için yapılan mağduriyete karşın tüketici haklarına başvuruda bulunmak istiyorum. Acaba hakkımı savunabilir miyim ? Tecrübesi olan var mı?
 

 

wmaraci
reklam

Rekomedya Rekomedya Sms Onayı Gerekli Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 12.02.2012
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Grafiker
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad C** Ş**
  • Mesajlar 1930
  • Beğeniler 1527 / 1150
  • Ticaret 25, (%100)
Tüketici mahkemesine başvuruda lehine sonuç alırsın, devletin en iyi işleyen kurumlarından biri bu olay sanırım, genellikle tüketiciden yana karar çıkarıyorlar diye çokça duydum.

Daha önce benzer sorunu yaşadığın her 2 cihazda da uzunca süre mağdur olduğun ortada, mahkeme para iadesi kararı verir bence.

İlçe Hakem Heyetine başvurman gerek google da aratarak adresini öğrenebilirsin.

Bu arada General Mobile aşırı dandik telefonlar yapıyor neredeyse tamamı sorunlu. Yakın arkadaşlarımdan bildiklerim, ekran donuyor siyah oluyor pili çıkarmadan düzelmiyor, cevap verilemiyor, flash kendi kendine açılıp kapanıyor, telefon kendi kendine açılıp kapanıyor vs. yaklaşık 5-6 tane GM kullanan arkadaşım var tüm cihazlarda sorun vardı, bir tane sorunsuz kullanan görmedim. Keşke hiç bu markaya bulaşmasaydın.
Serhan

kişi bu mesajı beğendi.

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

LikeSend adlı üyeden alıntı

Tüketici mahkemesine başvuruda lehine sonuç alırsın, devletin en iyi işleyen kurumlarından biri bu olay sanırım, genellikle tüketiciden yana karar çıkarıyorlar diye çokça duydum.

Daha önce benzer sorunu yaşadığın her 2 cihazda da uzunca süre mağdur olduğun ortada, mahkeme para iadesi kararı verir bence.

İlçe Hakem Heyetine başvurman gerek google da aratarak adresini öğrenebilirsin.

Bu arada General Mobile aşırı dandik telefonlar yapıyor neredeyse tamamı sorunlu. Yakın arkadaşlarımdan bildiklerim, ekran donuyor siyah oluyor pili çıkarmadan düzelmiyor, cevap verilemiyor, flash kendi kendine açılıp kapanıyor, telefon kendi kendine açılıp kapanıyor vs. yaklaşık 5-6 tane GM kullanan arkadaşım var tüm cihazlarda sorun vardı, bir tane sorunsuz kullanan görmedim. Keşke hiç bu markaya bulaşmasaydın.



Başvuracağım o kadar pişmanım ki. Para iadesi alabilirsem, GM nin yakınından uzağından geçmem zaten. Benim de çok sorunlu GM kullanan arkadaşım var. İnşallah lehime bir karar çıkar.
 

 

BlackFeel57 BlackFeel57 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 07.03.2015
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Seo Editörü
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** Y**
  • Mesajlar 326
  • Beğeniler 30 / 46
  • Ticaret 1, (%100)
Aynı dertten müzdaribiz. Çok değil 8 ay önce ben de aldım. Büyük bir heves ile aldığım cihazda ekranda donmalar, sapıtmalar ve salaklaşmalar oldu. Ama Allah'tan kaderimiz bir değil. Ben ana bayisine gittim 1 saat içinde dokunmatiği değiştirdiler. Şu an yok sorun yok gibi. 6 aydır rahatlıkla kullanıyorum çok şükür. Nette GM'nin dokunmatik sorunun da başka bir sorun yok.
 

 

wmaraci
wmaraci

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

BlackFeel57 adlı üyeden alıntı

Aynı dertten müzdaribiz. Çok değil 8 ay önce ben de aldım. Büyük bir heves ile aldığım cihazda ekranda donmalar, sapıtmalar ve salaklaşmalar oldu. Ama Allah'tan kaderimiz bir değil. Ben ana bayisine gittim 1 saat içinde dokunmatiği değiştirdiler. Şu an yok sorun yok gibi. 6 aydır rahatlıkla kullanıyorum çok şükür. Nette GM'nin dokunmatik sorunun da başka bir sorun yok.


Ben 2 telefonu da 2 kere gönderidm yeni telefon geldi sorunlu. Şimdi dokunmatik sorunundan sonra düşürdüğüm için olayı oraya bağladılar maalesef.
 

 

FiberTurkiye FiberTurkiye WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 18.09.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Aksaray
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 979
  • Beğeniler 83 / 144
  • Ticaret 4, (%100)
Benim mobilde ilk Discovery 1 ilk aldığımdan beri tek bir sorunu var o da ara sıra kendi kendine son işlemler kısmına getiriyor ya da ana ekrana getiriyor. Şimdi sorunlar arttı donma fln değişik şeyler oluyor kilitlemiyor bazen ama 1.5 yıldır telefonun anasını ağlattim. Evet şansıma minimum sorunlu çıktı şarj kısmı bile sapasağlam. Ama ucuz istiyorsan bunu göze almalisin. Kimse sana 800 TL ye gidip Samsung s6 veya Sony xPeria Z kalitesinde telefonlar sunmaz. Bunlar orta düzey telefonlar ve fiyatları bunlar. Bu kadar vergi olmasa fiyatı 800 değil 600 TL oluyor maksimum. Aldiysan göze alacaksın. Maalesef olay bu.
 

 

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

Fiber-Türkiye adlı üyeden alıntı

Benim mobilde ilk Discovery 1 ilk aldığımdan beri tek bir sorunu var o da ara sıra kendi kendine son işlemler kısmına getiriyor ya da ana ekrana getiriyor. Şimdi sorunlar arttı donma fln değişik şeyler oluyor kilitlemiyor bazen ama 1.5 yıldır telefonun anasını ağlattim. Evet şansıma minimum sorunlu çıktı şarj kısmı bile sapasağlam. Ama ucuz istiyorsan bunu göze almalisin. Kimse sana 800 TL ye gidip Samsung s6 veya Sony xPeria Z kalitesinde telefonlar sunmaz. Bunlar orta düzey telefonlar ve fiyatları bunlar. Bu kadar vergi olmasa fiyatı 800 değil 600 TL oluyor maksimum. Aldiysan göze alacaksın. Maalesef olay bu.


Aldıysan göze alacaksın diye bir kural yok bu tamamen saçma, bu ücrete bu segmentte diğer telefonlar da aynı performansta ama onlarda hiç bir şekilde bu denli şikayet bulunmuyor. Ücreti uygun diye sorun çekilecek düşüncesi yüzünden bu hallerdeyiz.
melankolia

kişi bu mesajı beğendi.

FiberTurkiye FiberTurkiye WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 18.09.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Webmaster
  • Konum Aksaray
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 979
  • Beğeniler 83 / 144
  • Ticaret 4, (%100)

Serhan adlı üyeden alıntı

Aldıysan göze alacaksın diye bir kural yok bu tamamen saçma, bu ücrete bu segmentte diğer telefonlar da aynı performansta ama onlarda hiç bir şekilde bu denli şikayet bulunmuyor. Ücreti uygun diye sorun çekilecek düşüncesi yüzünden bu hallerdeyiz.


Olay bu değil. Telefonun dandikligine söyledim. Kimse sana 700-800 TL ye o beklediğiniz kaliteyi vermez ve veremez. Destekleri iyi değil ama telefon olarak zaten çok bi şey bekleyemezsiniz. Çok şikayet var ama şikayetleri inceledim telefondan gelenlere bu şey demiyorum kısa surede şarj kısmı bozuldu diye eleştirenler var ben neredeyse günde 2 kere şarj ediyorum 1 tane sorunu var düzenli olan o da orta tuş kafasına gore çalışıyor
Daha fazlasını da beklemiyorum. Zaten isteyince cozutuyor. Ama aldığınız telefonun fiyatına gore malzeme kullanılıyor sorun olması normaldir. Başka o pahalı markaların verdiği kaliteyi sunamazlar onu kasettim.
Ayrıca tüketici heyetine gidin anlatın aldığımızdan bu yana böyle böyle diye onlar inceleyip haklı bulurlar. Daha önce bu sayede biz ücretini geri almistik. Tabi mevzu baskaydi. Umarım cozersiniz.
 

 

Serhan Serhan fisaoptik.com Kullanıcı
  • Üyelik 26.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Optisyen
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad S** K**
  • Mesajlar 1210
  • Beğeniler 199 / 198
  • Ticaret 40, (%100)

Fiber-Türkiye adlı üyeden alıntı

Olay bu değil. Telefonun dandikligine söyledim. Kimse sana 700-800 TL ye o beklediğiniz kaliteyi vermez ve veremez. Destekleri iyi değil ama telefon olarak zaten çok bi şey bekleyemezsiniz. Çok şikayet var ama şikayetleri inceledim telefondan gelenlere bu şey demiyorum kısa surede şarj kısmı bozuldu diye eleştirenler var ben neredeyse günde 2 kere şarj ediyorum 1 tane sorunu var düzenli olan o da orta tuş kafasına gore çalışıyor
Daha fazlasını da beklemiyorum. Zaten isteyince cozutuyor. Ama aldığınız telefonun fiyatına gore malzeme kullanılıyor sorun olması normaldir. Başka o pahalı markaların verdiği kaliteyi sunamazlar onu kasettim.
Ayrıca tüketici heyetine gidin anlatın aldığımızdan bu yana böyle böyle diye onlar inceleyip haklı bulurlar. Daha önce bu sayede biz ücretini geri almistik. Tabi mevzu baskaydi. Umarım cozersiniz.



Kimse sana 700-800 TL ye beklendiğiniz kaliteyi vermez diyorsunuz. Lakin ben 800 TL lik telefondan 2000 TL lik kalite zaten beklemiyorum. Beklediğim şey doğru düzgün çalışması. Bu bu kadar basit. Aman 800 TL ye aldım zaten ucuz kalite beklemiyim diye düşünürsek vay halimize. Samsung'un 400-500 TL lik telefonları bile kalite olarak daha kaliteli bu telefondan orası aşikar. Bende bunu söylemeye çalışıyorum. Bakalım bende iade isteyeceğim
 

 

anonymated anonymated Webnoloji.net Kullanıcı
  • Üyelik 01.06.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Teknoloji ve Psikoloji
  • Konum Niğde
  • Ad Soyad S** A**
  • Mesajlar 2004
  • Beğeniler 1489 / 657
  • Ticaret 15, (%100)
General Mobile Discovery'lerde çok sık gerçekleşen bir durum bu. Dokunmatik ekranda algılama sorunu var. Konuyla ilgili olarak imzamdaki makaleyi okumanızı tavsiye ederim. Ortada neler döndüğünü anlamanıza yardımcı olacaktır.

Serhan

kişi bu mesajı beğendi.

Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al