Kargo gönderdiğinizde ne şekilde olursa olsun. Kargo adres yetersizliği veya kişinin teslim almaması adreste olmaması nedenlerinden. 3 gün kargo şubesinde bekler. Kişi 3 gün şubeden de almaz ise kargo size geri döner. Ve tüm masrafları siz olur. kargonun tekrar geri gelme ücreti. Bu gibi durumlar az rastlanan durumlardır. Kişi muhakkak doğru iletişim kurarsanız 50 kargo 2 veya 3 kişi çıkar. Önemli olan Ürünün karşı tarafın ihtiyacı olan ürünse o alıcı evde oturup o ürünü bekler. Kapıda ödeme ise bir ödeme yöntemidir. Müşterileri banka ve kredi kartı ile uğraşmasına gerek kalmadan. Kapıda nakit yapılan veya bazı kargo şirketlerinde kk ile yapılan yöntemdir. Kullanmanızı tavsiye ederim. Müşteri mutlaka size güvenmeli en önemlisi bu. Umarım sorunuza cevap bulabilmiş sinizdir.
tüm masrafları benim olması çok saçma olmuş peki korsan müşterilerin ve alıcının güvenilirliği sorununu nasıl çözebiliriz ?
sipariş verildikten sonra teyit için alıcıyı aramak kargoyu almayanların sayısını düşürür mü ? kişi başı 10 lira civarı zararımız çok büyük olur. Adamın teki inadına sipariş verip almazsa ne yapacağız ?