Merhaba Arkadaşlar,
Hizmet sektöründe uzun yıllardır çalışmaktayım ve insanların alışveriş profilini %80 çıkardığımı düşünüyorum 10 kişiden 7 kişi ne yazikki problemli ve bilinçsiz ürün alımı ve kullanımı yapmaktadır,
örnek olarak kişi 100 liralık ürün alır ve sonrası sanki seni satın almış gibi hizmet bekler ,kullandığı ürünü bozar veya bozuk çıkar fakat bunu firmaya hep şikayet olarak veya para verdim zihniyetinde olduğundan bağırıp çağırmayı tercih eder.
Ticarette herzaman müşteri haklıdır mantiletesi vardır, tabi işin hakaret boyutu olursa işin rengide değişir.
ürünü teslim edersin, araci firmasındır, alan kişi sorunla karşılaştığında ben satan kişiyi tanırım der, aslında burada durum farklıdır. aracı firma tabiki ürünü satandır ama asli kusurlu üretici firmadır, bunu müşteriye izah ettiğinde ise cahillik boyutunun bilinçsizlik boyutunun ne kadar yüksek olduğunu görürsün.( Ayar olduğun konulardan biridir, anlamayan öküzler çok fazla)
çok bahsi edilecek husus varda forum konu dışı kategorisi olduğundan özet olarak bunları yazmak ve paylaşmak istedim...