Maksimum seviyelerdeki reklamveren TBM oranlarını Google Adwords göstermez zaten.
Diğer görüntülenenler de birebir oranları yansıtmaz. Niche site açmak için bir piyasayı bilmek, biraz da trendleri takip edeceksin.
Şu an Black Friday ve Christmas içerikler mesela yabancı dil sitelerde en çok aranan kelimeler ama 1 ay sonra bir daha kimse dönüp aramayacak. Seçtiğin kelimelerin long tail olmasına dikkat et ve mümkün mertebe aranma hacmi yıla yayılsın.
Düşük rekabette aranma hacmi 300K kelime de var 1K kelime de var.

TBM'yi belirleyen ziyaretçi değil; reklamverenin ne kadar tık başına bütçe ayırdığıdır.

Örneğin dekorasyon sitesi Türkçe kategoride ortalama 0,30 kuruş verirken; yabancı dillerde 3-4 TL'ye kadar çıktığı olur. Çünkü markalar yurt dışında çok daha fazla ve rekabet yüksek olduğu için kendi reklamları görüntülensin ister.

Seçeceğin kategoriden önce benim sana tavsiyem blogger'da 3-4 ayrı kategori belirle ve 1 hafta takip et. Hangisi seni tatmin ediyorsa onu siteye çevir.