Bunlar Adword'ün Keyword Planner oranları sanırım. Oradaki oranlar çok tutarlı değil. Birebir ziyaretçi tıkladığında da o rakamı verecek değil. Long tail sözcükler seçmeniz gerek. Atıyorum 'iphone' değil de 'iphone kılıfları' üzerine gidildiğinde getiri sağlar.
Ben Türkiye'de rekabeti düşük ama aranma hacmi 300K bir niche üzerine site açmıştım ama beklediğim geri dönüşü alamadım mesela. Niche sitede de ciddi SEO çalışması gerekiyor.
Verdiğiniz örneklerden yola çıkarsak da; 74K aranma hacmi olan bir sözcük için TBM 30TL veriyorsa o hatalıdır. Yani orada öyle yazabilir ama sanmıyorum. - yanlış yazılmadıysa -

Ortalama iyi bir niche 10K aranma hacmi olup rekabeti düşük olursa iş görür. Bir de niche site açtınız diye o kelimeden gelen ziyaretçiye sadece yüksek TBM reklamlar gösterilmeyecek. Kullanıcı deneyimi de önemli. Belki siz o kelimeden gelen ziyaretçiden yine 0,01 tıklamalar da göreceksiniz. Ben mümkün mertebe rekabet oranından ziyade hit potansiyeli olanı seçmenizi öneririm. Neticede 1 aylık bir deneme sürecinde bugün olur mu, yarın olur mu derken tek tük tıklamaları takip etmek yerine en azından beklerken de size 3-5 kazandırsın.