Yukarıda sorduğum sorunun yanıtı için bugün biraz daha baktım. Yandex metrica google analyticsten farklı olarak 15 sn kuralını da getiriyor galiba. Yani hemen çıkma oranını hesaplarken sitede birden fazla sayfaya bakmış mı bakmamış ve sitede en az 15 sn kalmış mı? Bu her iki kritere bakıyor yandex. Google ise sadece birden fazla sayfayı ziyaret edip etmediğine bakıyor. Bu nedenle benim sitenin hemen çıkma oranı yandexte oldukça iyi görünüyor. Bu kriterlere göre bence yandexin bu hesaplama yöntemi daha sağlıklı gibi geliyor bana. Googleda ortalam sayfada geçirilen süre 10 dk. olsa bile eğer 2. bir sayfaya gitmezse bu hemen çıkmış olarak kabul ediliyor. Bu da bence o siteyle ilgili yanlış bir hesağlama yapmaya neden oluyor. Tabi bu anlattıklarım beni şu an incelemelerime göre yazdığım şeyler. Belki yanılıyorumdur. Uzman arkadaşlar bu konuda fikirlerini söylerlerse çok iyi olur.