-
Üyelik
22.10.2011
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Kendi halimdeyim
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
İ** Y**
-
Mesajlar
4130
-
Beğeniler
1136 / 1842
-
Ticaret
21, (%100)
Az önce 1 yıldır sorunsuz kullandığım logitech m185 mouse bir anda bozuldu ve tekrar çalışmadı. Usb portunu değiştirdim, yeni pil aldım ama nafile. Ara ara gidip geliyordu mouse. Pildendir deyip pilini çıkarıp takınca çalışıyordu ama bu sefer tüm gitti :)
Evrakları kurcaladım aldığım fatura duruyor. Vatan'a gidip iade veya değişim isteyebilir miyim? Elimde başka belge yok.
-
Üyelik
27.05.2013
-
Yaş/Cinsiyet
40 / E
-
Meslek
sd
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
S** D**
-
Mesajlar
1206
-
Beğeniler
52 / 147
-
Ticaret
5, (%100)
Garantiye gondermeniz lazim. Vatan ilgilenir mi bilmem onlarla slakali bir durum degil.
-
Üyelik
12.01.2012
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Web
-
Konum
Kocaeli
-
Ad Soyad
O** K**
-
Mesajlar
880
-
Beğeniler
836 / 288
-
Ticaret
18, (%100)
İade ve değişim işlemleri 30 günden sonra servis kararına göre yapılır. Logitech'in servisine Penta bakıyorsa, %40 yenisi ile değiştirilir.
Fatura bilgilerini de telefon, Tc kimlik no, Ad soyad gibi bilgilerinden hangisi alınıyorsa, sistemden bulunabilir. Veritabanları nasıl işliyor bilmiyorum fakat en kötü satın aldığınız tarihi (gün-ay-yıl) ve mağazayı söylediğiniz takdirde ulaşmaları gerekir.
iyi.
-
Üyelik
03.03.2013
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Elektrik - Elektronik Tekniker
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
O** E**
-
Mesajlar
1858
-
Beğeniler
89 / 532
-
Ticaret
2, (%100)
boşa uğraşmayın yenisini alın ..
-
Üyelik
22.10.2011
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Kendi halimdeyim
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
İ** Y**
-
Mesajlar
4130
-
Beğeniler
1136 / 1842
-
Ticaret
21, (%100)
Vatan'da görevli arkadaş ürünü aldı bakalım ne olacak...