UNKEF

Merhaba,

Bizi bilen biliyor kimseye kötü yaklaşan bir firma değiliz ve bu arkadaşada diğer destek taleplerini burada paylaşsın bu gibi karşılık almamıştır peki neden şimdi bu şekilde yanıt aldı? birazda bunu düşünmek lazım.

Biz kendisine hesabının kullanım yaptığını bildirdik fakat biliyorsunuz ki bizlerde insanız gece saatinde mesai bitti biz herşeyi bıraktık arkadaş ile CPU aştınız/aşmadım muhabettine giriyoruz fakat biz log dahi gösterdiğimiz halde karşı taraftan size hala aynı ticket yanıtı geliyorsa ister istemez dediklerimizi anlayıp anlamadığını sorarız çünkü aynı cevabı 3 defa üst üste veriyoruz bu normal birşey mi?

Bizim firmamızdan kesinti adına şikayetci olan varmıdır veya başka müşterimizde CPU aşıyor bunu VPS,VDS ile devam ettiriyor gelipte konu açmyor ticketten cevap alacaksınız üstüne üstlük burada şikayet konusu açacaksın siz firma olsanız kendi kendinize demezmisiniz bu müşterinin amacı nedir?

Gelelim hesabı açmaya bizim o sunucudaki diğer müşterilerimiz bu hesabın CPU aşımı yüzünden yavaşlık/ağırlık yaşıyorsa bu hesabı bizim durdurmak hakkımız diğer müşteriler limitini aşmadığı halde neden bu hesabın kullanımı yüzünden sorun yaşasın sizce bu ne kadar doğru empati kuralım.

Fakat bazı müşteriler hesap suspend edilip açıldığında CPU probleminin giderildiğini düşünüyor ama böyle birşey yok o hesap zaten sürekli bu değerleri kullanıyor bunu düşürmek yerine neden VPS,VDS almıyor ? madem sitesi gelişiyor mademki hesabını kendi zararını bu kadar önemsiyor neden VPS,VDS almıyor? yani burada firmanın konuşma uslubuda karşı tarafın firmaya karşı tutumuna bağlıdır bizde bu işi yıllardır yapıyoruz neden Hakkını ödediği limiti aşarak hakkının üzerinde değer kullanmak isteyen ve diğer hesapların hakkını gasp eden hesabı kapatmayalım?

Bu üründe Hosting ürünüdür yani başlangıç paketidir müşteriye biz bilerek CPU tüketiyor diye suspend uygulamıyoruz CloudLinux tarafından aşırı kullanım yapıyorsa bu hesap kapatılıyor.

Bizim inatlaşmayın gibi cümlelerimiz tamamen aynı şeyleri tekrarlammamızdan kaynaklanmaktadır müşteriye kalsa %100 CPU da kullansa yinede kullanmıyorum diyecektir bunun sınırı yok ama biz bunu görüyoruz ve bunu izah etmeye çalışıyoruz ama olayın daha ne olduğunu bilmeden yorum atılıyorsa bunada tepki gösterilir.