Merhaba arkadaşlar cuma gecesi vatandan ASUS K555UB CORE İ5 6200U 2.3GHZ-12GB RAM-1TB HDD-2GB-15.6"W10 özellikli K555UB-XO093T notebook aldım. Açmamla beraber belli aralıklarla birbirinden farklı mavi ekran hatası verip kendini baştan başlatıyordu.
Cumartesi günü vatana gittim durumu anlattım güncellemelerin eski olduğunu söyledi. O gün abartısız 6 saate yakın win güncellemesi yaptım. Ve bu süre boyunca bile mavi ekran hataları almaya devam ettim.
Pazar günü vatana tekrar götürdüm, asusla görüşmeleri gerektiğini ancak pazar günü olduğu için pazartesi günü getirmemi istediler. Pazartesi işlerimden dolayı götüremedim.
Bu gece yeniden götürdüm bu sefer başka arkadaş vardı durumu onada anlattım o da yazılımsal hatalar olduğundan asusa gönderceklerini, benim para iadesi mi yoksa cihaz değişimi mi yapmak istediğimi sordu. Bende cihaz değişikliği olsa bile yine bu hataların olmasından korktuğum için para iadesinde bulundum. 20 gün içinde sonuç belli olurmuş.
Sizce para iadesi mi yaparlar yoksa cihazı onarıp geri mi gönderirler?
Edit: 1 haftayı geçti vatana vereli ertesi gün asus servisi aradım bilgi almak için anakart sorunlu dedi. Para mı iade alacak mıyım diye sorduğumda bizde iade talebi gözükmüyor dedi fakat vatanın verdiği belgede yazıyor, ayrıca iade isteseniz bile garanti belgenizde kaşe imza olmadığı için bu ürünü sadece onarıp göndereceğiz dedi.
Sonra aldığım vatan şubesini aradım ben ilgileneceğim, yarın sizi ararım dedi. Ve tabiki aramadı hala netice bekliyorum.