N11'de satış yapmadım ama bir esnaf ve e-ticaret yöneten birisi olarak birkaç öneri vereyim. Alışveriş için interneti de sıkça kullanırım. Özellikle n11.

1) Çok büyük bir kitleye ulaşmayacak bir ürün için ( bilgisayar, telefon gibi değil) reklam düşünüyorsanız, reklam yeri kesinlikle sizin kendi kategorisinizde öne çıkanlar kısmı olmalı.
Orası en dikkat çeken yer diyebiliriz.
Siteye giren kişilerin yarısından fazlası ne alacağını bilen kişiler. O yüzdne direkt aradığı ürünün kategorisine yöneliyorlar. Geri kalanlar da öyle bir dolanmak için giriyor. Gözüne çatarsa ana sayfada bir ürün onu inceliyor ve büyük olasılıkla da sayfayı kapatıyor.

2) Ürün yelpazenizi bilmiyorum ancak ne yapın edin Ücretsiz Kargo sağlayın. Bu çok önemli bir nokta. 22 TL + kargo ile 25 TL + Ücretsiz kargo arasında 3 TL'lik bir fark değil, çok daha büyük farklar var. :)

3) Ürünlerinizin görselleri size ait çekimler olsun. "Acaba ürün birebir aynısı mı, orada aynısı yazıyor ama ya başka gelirse" gibi şüpheye düşer internetteki alıcılar.

4) Ulaşılabilir sabit hattınız olsun. Alışverişte güvenlik için bu da önem taşıyor diyebiliriz. Yani müşteriye açık bir numaranız olsun ki sizi arayabilme olasılığı bulunduğu için güvende hissetsin.

5) Ürün açıklamasında düzgün, yazım hataları olmayan tümceler bulunsun. Baştan savma yazılar güven düşürür. "Daha yazmasını bilmiyor ürün satıyor arkadaş" Ben açıkçası buna çok özen gösteriyorum. Tabii, kalkıp da reklam panosu gibi ürünü baştan aşağı övmeyin ancak ürünü bilen birisi olarak ürünü alıcı gözüyle tanıtın. Alıcı okuyunca ürüne ısınsın. :)

Kolay gelsin.