FeLaKeT41 Yılbaşıyla alakalı bir durum değil. Yılbaşı tüketimin en çok olduğu dönemdir. Firmalar yılbaşına bırakmadan o seneki reklam harcamalarını belirler ki, yılbaşında gelecek potansiyel kazançtan olmasınlar.
Arkadaşın durumunu bilmiyorum ama TBM düşük siteler genelde her kategoride başlık açılan sitelerdir daha çok. Spam içerik de mevcutsa zaten bundan iyisi olmaz.
Yani bahsettiğiniz konu aslında firmaların daha da fazla rekabet içinde olduğu ve reklam maliyetlerinin arttığı bir dönem için geçerli değildir.
Sizi tenzih ederim tabii ama Adsense'ten düşük TBM elde eden site sahiplerinin de biraz kendi durumlarını oturup düşünmesi gerek. Reklamveren düşük bütçeler veriyorsa bu biraz da sitelerin çoğunun çöp olmasından kaynaklı. Siz olsanız yatırımınızın en yüksek potansiyelde muhattaplarınızla buluşmasını istemez misiniz?