Herkesin zevki faklıdır. Ama logo için yapılan eleştiriler haksızca bence. 2015 yılında tüm dünyada yeni bi akımı başladı aslında hepimiz bunu görmüşüzdür ama farkında değilizdir. Google, lenova, logitech, motorola, facebook vs hepsine bakın son iki yıl içinde logoları değişti. Logolarda sadelik keskin hatlar ve daha büyük harfler ön plana çıktı. Sadece logolarda da değil 2016 model arabaların hemen hemen hepsinin tasarımında keskin hatlar mevcuttur. Bu akım logolardan daha çok etkilemiştir araba modellerini. Nitekim renault ve peugeot logolarında büyümeye gittiler. Bence bizim bilmediğimiz marka savaşları yada marka mesajları veriliyor, markalar arasında. Markalar ülkeleri temsil ediyor bunu unutmamak gerek. Bu arada reklamın iyisi kötü yoktur diye bir söz vardır. Gerçekten de öyledir. Önemli olan akılda kalmak. ******* başardı mı başar dı bence. Bakalım iki ay sonra *************un eski logosunu kaç kişi hatırlayacak, gerçek başarı o zaman ortaya çıkacak.Son olarak logoda kaç tane üçgen var kaçı sağa kaçı sola bakıyor? "L ve k" harflerinin uçları neden üçgen biçiminde yükseliyor? Birde buradan bakın derim.