şimdilik düşündüklerim.

- kayıt sistemi giriş sistemi vs.
- 4 farklı sınıftan birine sorulan sorulara verilen cevaplar sonucunda yerleştirme
- oyunda çeşit çeşit büyü olacak ve bazı şeyleri yerine getrmek için o büyüleri açmak gerekicek.
- beslenebilecek bi pet sistemi. fare , baykuş vs.
- okul için gereken itemler. asa , kafes , kazan vs.
- derslikler. büyüleri öğrenmek için dersler olacak.
- duello. ama öyle kesmeli falan değil. üyeler birbirine büyü atıcak işte. mesela a kullanıcısı x büyüsü atıyor b kullacısıda x büyüsü atıyor ama a kullanısının gücü 85 bninki 70 o zaman a alır gibi.
- her sınıfın üyeleri yaptıgı başarılar sonucunda sınıfına puan getirir.
- sanal quidditch maçı
- ürünlerin satıldığı dükkan
- envanter sistemi
- item sistemi. mesela x itemini takınca x özellik artar gibi.
- hayvan öldürme falan yok bu oyunda. x görevi yapınca b itemini versin gibi.
- her sınıfın kendine ait anasayfası olucak. yani oyunun oynandıgı php 4 e ayrılcak 4sınıf farklı index tasarımında oynucak.
- oyuna baslarken senaryo sistemi olucak. hikayeye göre gidciek oyun.
- ödev sistemi. profesörler öğrencilere ödev vericek. mesela son teslim tarihi xx.xx.xxx olsun. o tarihte ödevi vermeyen öğrencilerin bulunduğu sınıfın puanı düşücek dierlerinin artıcak gibi.
-sihir bakanlığı sistemi. üyelere verilecek cezalar. oyun kuralları vs buradan yapılacak.
- gazete sistemi. bu gazatede oyunda olan olayları listelicez haberleri falan.
- banka sistemi. her kullanıcı parasını saklayabilmesi için banka olacak.
- x itemi ile z itemini bulursanız y asası sizin olacak gibi bi csistem.
- sıralama sistemi.
- süreye bağlı görevler. mesela görevi alınca 1 saat sonra ödül versin gcibi.
- her oyuna girişte ödül etkinliği


aklıma geldikçe eklerim.