aynı sektör demeyelim de aynı anahtar kelimelerde çıkan farklı sitelerin hemen çıkma oranı arasındaki fark tabiki de önemli. yani yine film sitelerinden örnek vermek gerekirse. X sitesine girdiniz filmi izlediniz çıktınız veya film bozuk çıktı direk kapattınız. Ama y sitesinde film bozuk çıktı ve siteye güvendiğiniz için site içinde başka bir arama yaptınız veya kullanıcının tekrar google a dönmemesi veya başka bir siteyi kullanması için sitenizi güzel yaptınız. haliyle google şunu düşünüyor; "ulan ben bu iki siteyi de aynı aramada çıkardım ama Y ye tıklayanlar içerde bi dolaşıyo.. aa bu sitenin direkt hiti de fena değil. demek ki içeri giren faydalı bişiler bulup diğer içeriklere de bakıyo. demek ki Y daha iyimiş" diyip Y nin rankında bir artış sağlıyor.