Merhaba,

Konu dikkatimi çektiği için bende bir kaç tane yorum yazmak istiyorum eğer musade ederseniz, öncelikle projenizin hayırlı olmasını ve bu sektörde kalıcı olarak memnuniyet garantisine takiben müşterilerinize önem ve özen göstererek sadık bir sağlayıcı olarak devam etmenizi temenni ederim.

1.) Meslek: Web Hosting Sağlıyıcısı şu kısımda yer alan Sağlayıcısı olarak değiştiriniz. (İnsanlar gülmesinler)

2.) WHMCS'de her hangi bir lisans görünmüyor. Tema JavaScript ve CSS dosyalarına baktığım zaman da temanın nulled olduğunu görüyorum. (Eğer yanılıyor isem lütfen gerekli belgeyi ekleyerek yanlışımı düzeltiniz.)

3.) Yer sağlayıcı başvurunuzu yaptığınızı dile getirmişsiniz, O halde başvuru evraklarınızı konuya dahil ederseniz daha iyi olacaktır. (İnsanların akıllarında şüphe ve kuşku kalmasın.)

4.) Vergi levhası başvurusu hafta içi dahil olmak üzere 5/7 gün içerisinde sonuçlandırılmaktadır. (Özel bilgilerinizi yayınlamak zorunda değilsiniz fakat, akıllarda soru işareti bırakmamak gerekiyor.)

5.) Sisteminize ticket ile iletişim mevcut olabilir fakat, Zopim veya Livechat tarzı bir eklenti/modül ile kesintisiz olarak iletişim kurmak bence daha makul olacaktır.

11 yıldır bu sektör de gerek işveren gerek ise işçi olarak faaliyet göstermekte olan 2006 yılında açılan vergiye tabi tutularak 2009'de tamamen resmileşerek limited şirketi sahibi olan birisiyim. Temel olarak ise (Yazılım, Programlama, Reklamcılık ve Matbaa) sektöründe iş akışı sağlıyoruz.

Bizde zamanında ilk adım attığımızda çok eleştiri ve yorum aldık fakat bütün bu yorumlara rağmen dönüp de arkamıza baktığımızda 2006'dan bu zamana kadar çok bir çok müşteri ile diyaloga girerek, geçerli olan sektörde hizmet akışı sağladığımızı ve önümüzün de "vergi borcu, kredi kartı borcu, müşteri mağduriyeti, yedek problemi ve buna benzer takiben müşteri mağduriyetlerinin olmasığını izlemleyebiliyoruz."

Bu kadar ince detayı size yazmamdaki amaç kesinlikle ezan okunuyor sizi rencide etmek değildir. Eğer ki bir sektöre adım attı iseniz, çalışma arkadaşlarınız ile bizim temennimiz yolunuzun açık olması ve sektörde kalıcı olarak başarı sağlamanızdır. Sektörünüzde olan birisi değilim, yolunuza taş koyacak ekmeğinize göz dikecek birisi hiç değilim. Yaş olarak sizden büyük birisi olarak ve bu sektörde 11 yılını devirmiş bilgi sahibi olan birisi olarak gerekli ince ayrıntıları sizlerle paylaşmanın daha sağlıklı olacağını düşündüğüm için zahmet ederek sizlerle bu gerekli bilgilendirmeyi paylaştım.

Fırat, arkadaşımız ile tanışıyoruz ve kendisinin de zaten müşterisiyimdir. İki farklı sektör de faaliyet gösteren sitelerimiz kendi sunucularında barındırmaktadır. Bu zamana kadar sorun ve problem yaşamadık. Kendisinin talebi üzerine de bu konuya dahil olmadım. Konu gözüme çarptığı için, zamanında bu sektörden geçtiğim için bazı ince ayrıntıları baz alarak sizlerle paylaşmak istedim.

Bir çok DataCenter firmasını tanır ve bilirim. Seminer ve Fuar gibi etkinliklerde bulunmuş birisi olarak, eğer ki sektörde kalıcı olmak dahilinde hizmet sağlamayı hedefliyorsanız bu konuda kullanıcılara ve yorum almak istediğiniz konuya dahil olan arkadaşlarımıza bilgi vermek ile mükellefiz. Amaç her ne olursa olsun, düşünce her zaman stabildir. "Kaliteli hizmet, Güler yüzlü müşteri çözümleri, % 99 uptime, 7 gün 24 saat kusursuz tam hizmet!" gibi değerlendirebiliriz.

Allah, yolunuzu açık etsin. Umuyorum ki sektörde kalıcı olarak diğer arkadaşlarımızın da belirtmiş olduğu gibi kaideye değer müşteri yorumları ile sektörde yerinizi alır ve önünüze bakarak büyümeye devam edersiniz.

Saygılar.