TemaFabrika adlı üyeden alıntı
Selamlar,Öncelikle burada hakkımızdaki görüşlerinizi bildirdiğiniz için teşekkür ederiz. Olumlu yorumların daha fazla olması bizi mutlu etti.
Olumsuz olarak 2 yorum gelmiş, destek mesajlarına geç cevap verildiği ve telefon desteğinde ukala konuşulduğu söylenmiş.
Destek mesajlarına mümkün olan en kısa sürede yanıt verilmektedir. Ancak o gün ekstra bir yoğunluk varsa veya destek ekibindeki arkadaşımızın bir sağlık problemi varsa geç yanıt verilmiş olması muhtemel, bunun dışında destek bildirimlerini yanıtlama hızımız piyasadaki bir çok firmadan çok daha iyidir. Ayrıca bizim sektörümüzdeki bazı firmalar destek vermek için sizden para talep ederken biz 2 sene önce bizden tema satın almış müşterilerimize bile kusursuz destek veriyoruz.
Gelen destek sorularının %50'sinin bizimle hiç bir ilgisi yok, ancak biz bu konularda bile tavsiye veriyor, yardımcı oluyoruz.
Telefondaki desteğe gelirsek, telefonlarımızı yanıtlayan arkadaşım emin olunki her zaman kibar ve anlayışlı konuşmaktadır. Ancak bazen gelen sorular ve ısrarlar nedeniyle ses tonunda değişmeler olmaktadır.
Örneğin geçenlerde host ve domain almadım, siz temayı kurun ben daha sonra alırım diyen bir müşterimize host ve domain olmadan sitesinin kurulamayacağını yarım saate yakın kibarca anlattığına şahit oldum.
Bizim için memnun müşteriler kadar memnun olmayan müşterilerde önemlidir, müşteri ayrımı yapmıyoruz. Ancak bir müşteriye bizimle hiç alakası olmayan 10 konuda yardım edip 11. konuda malesef bu konuda yardımcı olamıyoruz dediğimizde önceki 10 yardımımızı birden unutabiliyor.
Yinede her zaman yorumlarınızı önemsediğimizi belirteyim.