Arkadaşlar *******da çalışan biri olarak öncelikle şuna bi netlik getireyim. Tellcom SuperOnline, Vodafone, Biri, Millenicom, Netone ******* veya diğer servis sağlayıcıları.. Hangisini kullanıyorsanız kullanın alt yapısı Türk *******dur.
Bu sebeptendir ki Superonline *******dan daha hızlı yok efendim ******* Vodafonedan daha hızlı gibi cümleler hurafe ve tamamen psikolojiktir.

Sadece SuperOnline eğer daire içine kadar fiber hizmeti sağlamışsa (ki bu sadece çok daireleri büyük sitelerde mevcut şimdilik.) o zaman haklı olabilirsiniz.

İnternet yavaşlığından şikayetçiyseniz, Adil Kullanım Kotasını doldurmuş olabilirsiniz.
Eğer ADSL kullanıcıs iseniz Telefon hattınızı kontrol edin çevir sesinde gürültü hışırtı var mı? Var ise internet hızınızı etkiler. (Ağırlaşma ve kopma gibi / Superonline'a taşınmış Modem üzerinden çalışan telefon için geçerli değildir.)
Kablolamada ek var ise, sıvı teması yada terleme gibi etkenler oksit yapmasına sebebiyet verebiliyor buda internetinizde sorun yaratmaya başlar. Eki yenilemenizde fayda var. Tesisatınız da ve modeminizde problem olmadığından eminseniz, Arıza kaydı verin ve ******* ekiplerinin şebeke kutusuna kadar hattınızı sağlama almasını bekleyin.
Üzücü olan ise şu ; Maalesef ki SuperOnline müşterilerine ******* ekibi evin içine hizmet vermemektedir. Sorumluluk alanı Şebeke kutusudur bilginize.. Blogumda bununla ilgili uzun bir yazı yazdım dilerseniz okuyabilirsiniz.

Kolay gelsin :)