Merhaba,

Türkiye'nin köklü hosting sağlayıcılarından olan şirketimize Çağrı Merkezi Destek Uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
Aşağıdaki ön tanım ve niteliklere sahip arkadaşların mesaj bırakmaları halinde özel mesaj ile kendilerine cv gönderebilecekleri adresi paylaşıyor olacağım.



Görev Tanımı
- Mesai içerisinde takım arkadaşları ile birlikte gelen teknik telefonları karşılama,
- Müşterilerimizin taleplerinin dinlenmesi, problem tespitinin yapılması,
- Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda ticket açılması ya da ticket için müşterinin yönlendirilmesi,
- Gerekli görülmesi halinde Satış ekibine yardımcı olunması,
- Giriş seviyesindeki ticketlara cevap verilmesi (Dns, ftp, panel şifreleri gibi)
- Müşteri ve şirketimiz bünyesindeki sunucuların monitoring edilmesi,

Nitelikler
- Tercihen öğrenci ya da mezun (Üniversite-yüksekokul öğrencisi devam zorunluluğu olmayan)[Tercihen Mühendislik])
- Askerliği en az 2 yıl tecilli,
- Analitik düşünebilien,
- Çözüm odaklı
- Webhosting hakkında bilgili,
- Tercihen çağrı merkezi tecrübesi olan, diksiyonu düzgün,
- Tercihen terimleri anlayacak kadar İngilizce bilen.
- 25 yaşını aşmamış(Bay/Bayan),
- İstanbul Üsküdar Altunizade'ye ulaşım sorunu olmayan,

Kriterlerine uygun Çağrı Merkezi Helpdesk uzmanı arayışımız bulunmaktadır.

Ek Olarak: Gelen bütün özel mesajlar cevaplandı. Özgeçmişler değerlendirmeye alındı.
İlgilenenler iletişime geçebilir.

Ek Olarak: Gelen bütün özel mesajlar cevaplandı. Özgeçmişler değerlendirmeye alındı.
İlgilenenler iletişime geçebilir.