Bu durumda dert edilecek bir sorun kalmamış bence.Bi cesaret toplayıp giriş yapmak lazım.
Kitleye ulaşmak için dediğiniz gibi sağlam reklam lazım.
İlk başlarda birkaçtane ücretsiz çekilişle başlamak gerek.
Bunun dışında Minecraft gibi oyunlardan premium hesap cekilisi yapmakta 16 yaş altı kitlenin büyük bir bölümünı çekeceğini düşünüyorum.Bunun yanı sıra ardından gelen ücretsiz hesap çekilişleri bu kitlenin kalıcı olmasını ve ilerisinde ücretli bakiye almaya sürükleyebilir.
Daha olgun oyuncular kitlesine sahip olmak içinde CS:GO ve Dota gibi oyunlarda hem ücretli hem ücretsiz item çekilişi yapmak yeterlidir şahsen.
İtem - Premium Hesap ve aynı zamanda araya giten Steam oyunları hem içerik genişliği hemde Global kitlee ulaşmak için güzel bir fikir.
Tabi geliştikçe şöyle bir sistemde kurabilirsiniz proje içerisine,Youtubede paylaşım yapan oyuncular ve oyuncu odaklı firmalar takipcileri icin cekilisler duzenliyorlar.Onlar icinde bir cekilis sistemi kurarsanız belki projeniz tanındıkça bu kişi ve kurumların ilgisini çekebilir ve sizin siteniz üzerinden çekilişlerini gerçekleştirebilirler.
Bu durumda sitenize tam olarak bir çekiliş platformu dedirtebiliriz ve bu sayede markalaşmanında önünü yavaş yavaş açmış oluruz.

Bence bu şekilde büyük düşünmek lazım.Çünkü benzer sistemleri emin olun en ünlü Youtuberler bile "kendileri" için kullanıyorlar.

Bunun dışınca kazanç odağınızda kâr ve zararınızı ince bir hesap yapmak lazım.