Eski bir TT Bayi olarak sizi bilgilendireyim.
Eskiden millet olarak ADSL kuyruğuna girerdik. Port çıksa da bağlanmaya başlasak, kendim ilk ADSL'imi bağlattığım zaman 15 gün beklemiştim. İş şimdi tezgahlara kadar düştü. 2007 yılında ******* ile çalışmayı bıraktım. Çalışmayı bıraktığım sene aylık ortalama ADSL başvurum, 350-400 arası idi. Hakediş başına ortalam 25-40 TL arası para alıyorduk.
İş şimdi tezgaha düşmemdeki kasıt, pazar daraldı. 3G'ydi, özel firmalardı, yapılan başvurular bayi başına üçlü rakamlardan düşmeye başladı. Önceden evrakla resmi bir biçimde yapılan başvurular, evraksız, kimliksiz, düzmece evrak ve en önemlisi (TTNet'in kontrolsüzlüğü) ses kaydıyla yapılır oldu. TT bayi olmayan, sadece bu iş için açılan CALLCENTER'lar mağdur olan arkaşımıza yapılan gibi, ses kaydıyla işi bitirip hakediş elde etmekte ve vatandaşımızı bilgilendirmeden, kafasına göre işlem yapmaktadır. Hat sahibinin olmasına da gerek duyulmadan, bir iki basit güvenlik sorusuyla işlem halledilmektedir.
Şuan hala yakınım, eşim dostum kimim varsa diyorum ki; telefon üzerinden yapılan bilgilendirme, başvuru gibi işlemleri onaylamayınız! İlgilenmiyoruz diyip geçin. Şu da var, bayilerde sütten çıkmış ak kaşık değildir. Okumadan hiç bir evrak imzalamayın.
Ek Olarak:
Voip(internet üzerinden telefon görüşmesi) telefon sistemleri ile istediğiniz numarayı sağlayabilirsiniz. 155 olarak bile aranabilirsiniz. Arayan CALLCENTER'lar uygun maliyetli olduğu için bu sistemi kullanmaktadır. Tekrar söylüyorum; telefon ile yapılan başvuruları onaylamayınız, evrakı okumadan altına imza atmayınız.
Eskiden millet olarak ADSL kuyruğuna girerdik. Port çıksa da bağlanmaya başlasak, kendim ilk ADSL'imi bağlattığım zaman 15 gün beklemiştim. İş şimdi tezgahlara kadar düştü. 2007 yılında ******* ile çalışmayı bıraktım. Çalışmayı bıraktığım sene aylık ortalama ADSL başvurum, 350-400 arası idi. Hakediş başına ortalam 25-40 TL arası para alıyorduk.
İş şimdi tezgaha düşmemdeki kasıt, pazar daraldı. 3G'ydi, özel firmalardı, yapılan başvurular bayi başına üçlü rakamlardan düşmeye başladı. Önceden evrakla resmi bir biçimde yapılan başvurular, evraksız, kimliksiz, düzmece evrak ve en önemlisi (TTNet'in kontrolsüzlüğü) ses kaydıyla yapılır oldu. TT bayi olmayan, sadece bu iş için açılan CALLCENTER'lar mağdur olan arkaşımıza yapılan gibi, ses kaydıyla işi bitirip hakediş elde etmekte ve vatandaşımızı bilgilendirmeden, kafasına göre işlem yapmaktadır. Hat sahibinin olmasına da gerek duyulmadan, bir iki basit güvenlik sorusuyla işlem halledilmektedir.
Şuan hala yakınım, eşim dostum kimim varsa diyorum ki; telefon üzerinden yapılan bilgilendirme, başvuru gibi işlemleri onaylamayınız! İlgilenmiyoruz diyip geçin. Şu da var, bayilerde sütten çıkmış ak kaşık değildir. Okumadan hiç bir evrak imzalamayın.
Ek Olarak:
Voip(internet üzerinden telefon görüşmesi) telefon sistemleri ile istediğiniz numarayı sağlayabilirsiniz. 155 olarak bile aranabilirsiniz. Arayan CALLCENTER'lar uygun maliyetli olduğu için bu sistemi kullanmaktadır. Tekrar söylüyorum; telefon ile yapılan başvuruları onaylamayınız, evrakı okumadan altına imza atmayınız.
Sürekli diğer firmalardan da arıyorlar zaten. İlgilenmiyoruz deyip kapatıyorum. Bundan sonra da 444 0 375 dışında internet ile ilgili hiçbir şekilde görüşmemeye dair and içtim.
Dediğiniz gibi herşey değişti artık.
Açık söylüyorum, bazı bayiler var ki (beni kandıranlar gibi) çok adiler (kibar oldu biraz ama kusura bakmayın). Bir konuşmaya dayanarak taahhüt mü olur yahu :) Neyseki iptal ettirdik. Bayilerin aylık belli bir kotası var biliyorum ama böyle de ş*refsizlik yapılarak olmaz ki.