NK1864 adlı üyeden alıntı
Kalite yönergelerine uygun şekilde site içi link inşası gerçekleştirirseniz şahsi bir şikayet yapılmazsa spama düşmez. Bu şema kısmı için geçerli.
Şimdi birileri Bounce Rate faktöründen dem vuracak ama Google bu faktöre ya da Google Analytics verilerine göre işlem yapmıyor. Ziyaretçinin sitede az kalıp çıkması zannedildiği kadar sorun teşkil etmiyor. Düşünün ki acil bir durumda nöbetçi eczane arıyorsunuz. Bir sayfaya girdiniz. Telefonu gördünüz ve çıktınız. Geçirdiğiniz süre belki 10 saniye bile değil. O zaman bu sitelerin tümünün spama düşmesi lazımdı.
Sadece şu olabilir; Google'ın yeni algoritmaları artık anahtar kelimenin içerik içinde belirginleştirilmesini zorunlu kılmıyor. Belirlediğiniz anahtar kelimenin etrafında yer alan diğer long tail sözcüklerle olan ilişkisini de inceleyip içeriği kategorize ediyor. Siz alakasız kelimeler içinde
araba markaları sözcüğünü geçirirseniz, bu içerik tek başına sizin yükelmenizi sağlamaz. Böyle olunca da bahsettiğiniz yöntemle site spam yemez ama size de herhangi bir fayda sağlamaz.
Öyleyse birkaç farklı anahtar kelimeyi geçirsem daha mı başarılı olurum? Mesela
Önde gelen araba markalarından biri olan Mercedes Almanya'da 3 farklı fabrikada üretiliyor.
Cümlesinde Mercedes ve araba markaları dışındaki kelimelerin bu ikisiyle pek ilgisi yok. Ben bunlardan 4-5 tane belirleyip makalelere homojen dağıtsam sonuç alır mıyım?
Ek Olarak:
NK1864 adlı üyeden alıntı
Kalite yönergelerine uygun şekilde site içi link inşası gerçekleştirirseniz şahsi bir şikayet yapılmazsa spama düşmez. Bu şema kısmı için geçerli.
Şimdi birileri Bounce Rate faktöründen dem vuracak ama Google bu faktöre ya da Google Analytics verilerine göre işlem yapmıyor. Ziyaretçinin sitede az kalıp çıkması zannedildiği kadar sorun teşkil etmiyor. Düşünün ki acil bir durumda nöbetçi eczane arıyorsunuz. Bir sayfaya girdiniz. Telefonu gördünüz ve çıktınız. Geçirdiğiniz süre belki 10 saniye bile değil. O zaman bu sitelerin tümünün spama düşmesi lazımdı.
Sadece şu olabilir; Google'ın yeni algoritmaları artık anahtar kelimenin içerik içinde belirginleştirilmesini zorunlu kılmıyor. Belirlediğiniz anahtar kelimenin etrafında yer alan diğer long tail sözcüklerle olan ilişkisini de inceleyip içeriği kategorize ediyor. Siz alakasız kelimeler içinde
araba markaları sözcüğünü geçirirseniz, bu içerik tek başına sizin yükelmenizi sağlamaz. Böyle olunca da bahsettiğiniz yöntemle site spam yemez ama size de herhangi bir fayda sağlamaz.
Öyleyse birkaç farklı anahtar kelimeyi geçirsem daha mı başarılı olurum? Mesela
Önde gelen araba markalarından biri olan Mercedes Almanya'da 3 farklı fabrikada üretiliyor.
Cümlesinde Mercedes ve araba markaları dışındaki kelimelerin bu ikisiyle pek ilgisi yok. Ben bunlardan 4-5 tane belirleyip makalelere homojen dağıtsam sonuç alır mıyım?