İçerik yoğunluğu. Eğer düzgün içeriklendirme yoksa, planlanmış bir içerik dünyası, o site çöptür. örnek veriyorum reklam aldığında neye uğradığını şaşıran siteler var anında reklam aldığı firmanın içeriksel reklamlarına yönelip tamamen onlarla kaplıyorlar ana sayfayı. hal bu ki, böyle olmaması gerekiyor. İçerik yönetimi açısından 1 android haberi verdiysen ikincisi gelmeden hemen bir sosyal medya haberi geç.
video içerikler de çok önemli. video süresi kadar ziyaretçi kalışı olacak, hemen çıkma oranı düşer bu sayede. yakın zamanda ben de içerik satışı olarak video işine gireceğim, bakalım yapabilecek miyim?
deneme yapmadan paldır küldür bu işe girilmemesi gerekiyor. reklam için ilk gün 3 lira harca, ikinci gün 6 lira. insanlar ilk günden bütçesini çarçur edip bitiyor ortaya da anlık ziyaretçi kaynaklı basit bir site çıkıyor.
şimdi demek istediklerimi toparlayacak olursam; eğer ziyaretçi senin siteni bilgi almak için kullanıyorsa bu güzel fakat iyi bir planlama yapmadıysan o bilgiyi alır sitenden çıkar. Sana lazım olan şey sitende kalmasıdır, bunu sağlamak için çok fazla bilgi vermen gerekiyor.