Kullanıcıyı yanıltmaya yönelik bu tür reklam yazılarının arama sonuçlarında alt sıralarda yer alacağı da söyleniyor. Google, 3 maddeden oluşan uyarı metninde;
1- Blog yazısında paylaşılan linkin takip uzantısı olmaması uyarısında bulundu. Bu demek oluyor ki link sonuna bir kod ekleyip reklam veren şirketin sizin gönderdiğiniz ziyaretçi sayısını tespit etmesi olanağını vermeniz durumunda spam içerik sayılacak.
2-Kullanıcıya dürüst ve özgün bir şekilde ürünlerin aktarılması gerektiğini hangi alanda blog yazılıyorsa o alana ait ürünlerin tanıtılmasını aksi durumlarda reklam içeriği olarak algılanacağı belirtildi.
3-Ayrıca eğer bir firmanın ürününe illa ki link vermek durumunda kalırsanız, nofollow olarak ekleyin.
Kısaca sitelerinize taraflı tanıtım yazısı almanız artık Google tarafından spam içerik damgası yemenize sebep olacak.
*alıntı teknokulis.com